הניצחון ה-300 והפוסט המפתיע: מסי וברצלונה שוב מחייכים

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

"הפרעוש" עם ציון דרך מרשים בקאמפ נואו ותמונה לא אופיינית באינסטגרם אחרי ה-1:2 על סוסיאדד, ג'ורדי אלבה: "המשחק הכי טוב שלנו העונה". קומאן על ההחמצה של גריזמן: "מרוצה מהגישה שלו, זה חוסר מזל"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

"יש ליגה", הוכרז הבוקר (חמישי) בעמוד השער של העיתון "ספורט" המתפרסם בברצלונה. במשחק שהוקדם מהמחזור ה-19, ברצלונה הנחילה לריאל סוסיאדד את הפסד הליגה השני שלה העונה, ועוד אחרי שנקלעה לפיגור מוקדם משער של וויליאן ז'וזה הודות לשערים של ג'ורדי אלבה ופרנקי דה יונג כבר במחצית הראשונה, ניצחה 1:2 והנחיתה על הבאסקים מכה לא פשוטה.

נכון להיום, כך נראית הטבלה בספרד: אתלטיקו מדריד ראשונה עם 26 נקודות מ-11 משחקים, ריאל סוסיאדד צמודה אליה עם מספר נקודות זהה מ-14 משחקים, ריאל מדריד גם היא עם 26 נקודות מ-13 משחקים, ויאריאל רביעית עם 22 נקודות מ-13 משחקים וברצלונה חמישית עם 20 נקודות מ-12 משחקים.

שער העיתון "ספורט" | צילום מסך

בברצלונה, על אף הפיגור המוקדם אליו נקלעה, חגגו הבוקר את המהפך הגדול וגם המאמן רונאלד קומאן היה מרוצה מאוד משחקניו: "לוח הזמנים מאוד צפוף ונצטרך לראות כיצד ירגישו השחקנים ביום שישי בערב לקראת המשחק הבא נגד ולנסיה, אבל זה היה ניצחון מרשים שלנו בכל הנוגע לגישה ולמאמץ, אלה שלוש נקודות שהגיעו לנו. אי אפשר לשלוט במשחק לכל אורך 90 הדקות והגבנו יפה לשיטה של ריאל סוסיאדד, פדרי ודה יונג עשו עבודה טובה".

קומאן גם התייחס להחמצת הענק של גריזמן, שמקו השער צריך לפגוש את המשקוף: "זה פשוט חוסר מזר, כי הוא עשה את הכל כמו שצריך והכדור לא נכנס. אני מרוצה מהגישה שלו".

שחקן נוסף שלא כבש פעם נוספת הוא ליאו מסי, שגם ממשחק כזה יצא עם ציון דרך מרשים: "הפרעוש" רשם את ניצחונו ה-300 בקאמפ נואו בכל המסגרות: לזכותו 211 כאלה בלה ליגה, 53 בליגת האלופות, 30 בגביע הספרדי (כולל הגמר ב-2015) וגם שישה ניצחונות ביתיים בסופר-קופה. מסי, אגב, העלה לאינסטגרם שלו אחרי המשחק תמונה קבוצתית של הקבוצה חוגגת שער – שכמוה הוא ממעט לפרסם בחשבון האישי שלו (וגם זה בלשון המעטה) – במה שאולי מרמז על התחממות מחודשת ביחסים בינו לבין המועדון.

ג'ורדי אלבה, כובש שער השוויון ומבשל שער הניצחון, היה מרוצה לא רק מהניצחון והודה: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה ואני שמח מאיך שנראינו היום. שיחקנו עם תשוקה ובמוטיבציית שיא. פגשנו את אחת הקבוצות הכי טובות ומסוכנות וידענו שיהיה קשה ובמחצית השנייה סבלנו, אבל נלחמנו על כל כדור ולא ויתרנו לרגע כדי להשיג ניצחון חשוב. שמחתי להבקיע וגם היה לי מזל, אני מאוד שמח הערב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי