אמבפה בדרך לריאל מדריד? דווקא למסי עשויה להיות השפעה על כך

קיליאן אמבפה | DAVID RAMOS/POOL/AFP via Getty Images

בעיתון "אס" המזוהה עם הבלאנקוס שמחו לשמוע שבאיירן מינכן לא תנסה לצרף את כוכב פריז סן ז'רמן, אולם ב"ספורט" המתפרסם בברצלונה טענו שדווקא "הפרעוש" מבין כולם עשוי להיות זה שיכריע את עתיד הכוכב הצעיר

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן מנסה לאחרונה לשדר עסקים כרגיל ולהעביר מסרים לפיהם קיליאן אמבפה מאוד מרוצה בקבוצה ונמצא במו"מ להארכת חוזהו שאמור להגיע לסיומו בקיץ 2022, אבל בתקשורת הספרדית העיסוק בו רק הולך וגדל – הכל מתוך אמונה שריאל מדריד תצליח להשלים את המשימה ולשים את ידה על היהלום הצעיר של צרפת.

ריאל מדריד, בוודאי מאז חזרת זינדין זידאן לקבוצה, סימנה את אמבפה ככוכב הגדול הבא שלה ולעובדה שהוא מסיים את חוזהו בקיץ 2022 כמובן שיש תרומה נכבדת לכך, מכיוון שהוא יוכל לעבור ללא תמורה או אולי להימכר בסכום סביר – ביחס להיותו אחד השחקנים הטובים בעולם כבר בגיל 21 – כבר בקיץ הקרוב.

הבוקר (שישי) ב"אס" הספרדי, עיתון המתפרסם במדריד, פורסמה כתבה ראשית תחת הכותרת "הדרך לצירוף אמבפה סלולה" וזאת מכיוון שנשיא באיירן מינכן, קרל היינץ רומניגה, הצהיר רשמית על כך שאלופת אירופה לא תנסה לצרף את אמבפה. במדריד הסיקו מכך שלמעשה ריאל מדריד כעת תתחרה על שירותיו רק מול קבוצה אחת – פריז סן ז'רמן, שתעשה את הכל כדי להשאירו בחוזה חדש.

קיליאן אמבפה וניימאר מאוכזבים בגמר | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

"אני מאוד אוהב את אמבפה ואת הדרך שבה הוא משחק כדורגל, אבל לעולם לא נצרף אותו לבאיירן מינכן", טען רומניגה וכאמור העלה עד מאוד את רף הציפיות בבירת ספרד דווקא, "אמבפה טוב מאוד בקבוצתו הנוכחית ואני גם חבר טוב של נאסר אל חלאיפי (בעלי פ.ס.ז') ואני לא רוצה להטריד אותו עם דברים כאלה".

בעיתון "ספורט" שמתפרסם בברצלונה, לעומת זאת, עסקו בכך שליאו מסי בחר בניימאר לפני רוברט לבנדובסקי בתואר לשחקן העונה. מסי, שהציע בתור קפטן נבחרת ארגנטינה, למעשה בחר במפציץ הפולני רק במקום השלישי ובמקום השני בחר בשחקן נוסף של פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה.

מסי, ניימאר ואמבפה, כידוע, ייפגשו בשמינית גמר ליגת האלופות בעוד כחודשיים ובקטלוניה מבהירים כי בחירותיו של מסי בכוכבי פריז סן ז"רמן, לצד העובדה שחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב ועל רקע הדיווחים שהוא מחוזר על ידי פריז סן ז'רמן, זו בהחלט סיבה לדאגה עבור ראשי ברצלונה – וגם אולי סיבה לחשש עבור ריאל מדריד, מתוך הסברה שאמבפה יבחר להאריך חוזה בעיר האורות אם מסי יצטרף בעונה הבאה.

יעבור לפ.ס.ז' או יוביל למעבר אמבפה לריאל? מסי עם חברו הטוב ניימאר | Dave Winter/Icon Sport

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי