זידאן: "לא נסכן את הזאר". ויניסיוס מחוץ לסגל נגד אייבר

זינדין זידאן, אדן הזאר | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

ריאל מדריד מחפשת ניצחון ליגה רביעי ברציפות (ראשון ב-22:00), הבלגי מתאמן כרגיל אך זידאן הבהיר: " חבל שחווה רגעים קשים. אנו מאמינים בו רוצים כשיחזור - זה יהיה לנצח". קאסמירו חזר, מודריץ' ינוח?

(גודל טקסט)

עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים וארבעה בסך הכל, כשהקרבה לצמד המוליכות, ריאל מדריד של זינדין זידאן תרצה להמשיך בכושר הטוב שלה כשתפגוש מחר (ראשון) את אייבר במשחק חוץ ב-22:00. ביום שבת הקבוצה לא הרשימה אך גברה 1:3 על אתלטיק בילבאו. הבלאנקוס לא חיברו ארבעה ניצחונות ליגה רצופים מאז הישורת האחרונה בעונה שעברה כשזכו באליפות.

ההערכות הן שזידאן יבצע רוטציות לאחר שמיעט להשתמש בחילופים במשחקים האחרונים. קאסמירו שב מהרחקה כך שלוקה מודריץ', שנבחר לשחקן חודש נובמבר על ידי האוהדים ופתח בהרכב בתשעת המשחקים האחרונים – עשוי לרדת לספסל. ויניסיוס ג'וניור לא התאמן אתמול בשל כאבים בשריר התאומים ונותר מחוץ לסגל, בעוד אדן הזאר ששב לאימונים עדיין לא נכלל בסגל כאמצעי זהירות.

זידאן אמר: "אני משוכנע שאייבר תיתן את הכל וננסה להמשיך את הקו שלנו מהמשחקים האחרונים. זו עוד הזדמנות להראות מה אנחנו שווים כקבוצה, זה משחק קשה מאוד. אני סומך על כל השחקנים שלי". המאמן נשאל על עתידו ואמר: "אני נהנה מיום ליום כאן במועדון הנהדר הזה. אין לי שום מחשבה על חוזה חדש, יש לי חוזה עד 2022 ולא אבקש כל דבר כרגע. אני בר מזל שאני במועדון הטוב בעולם".

קארים בנזמה שחוגג את יום הולדתו ה-33, נמצא בכושר מצוין ומאמנו שוב החמיא לו: "העבודה, המשמעת והביטחון העצמי תמיד היו שם, הוא היה שחקן חשוב. דיברו הרבה על זה שהוא לא הבקיע המון אבל זה לא הדבר הכי חשוב. כמובן שהייתי רוצה לשחק איתו יחד אבל זה לא יקרה מן הסתם".

כשנשאל על ינואר אמר: "אני מרוצה מכלך השחקנים אך דברים יכולים לקרות, לא רק אצלנו. השחקנים שלי הם הכי טובים בעולם. איסקו? אני יכול לספר לכם שהוא מרגיש טוב, אני בסדר איתו. לא אדבר על שחקנים אחרים".

הקפטן סרחיו ראמוס נכלל בפעם העשירית ברציפות וה-11 בקריירה שלו בהרכב השנה של פיפ"א. זידאן החמיא: "הוא ימשיך זמן רב, הוא מתאמן טוב מאוד, הוא רציני, אני לא מופתע ממה שהוא עושה".

המאמן התייחס גם להזאר: "אני לא מתכוון לשנות כלום לגבי הזאר. הכי חשוב שאדן יתאושש. חבל שהוא חווה רגעים קשים כאלה שלא היו לפני. הוא תמיד שיחק בפציעות ונמנע מפציעות. עכשיו עליו לקבל את המצב. אנחנו רוצים שכשיחזור – זה יהיה לנצח. הוא ואנחנו צריכים שקט נפשי וסבלנות? אנחנו צריכים אותו בקבוצה אבל לא רוצים לעשות טעויות ולהחזירו מהר ואז משהו יקרה".

אייבר שיחקה באמצע השבוע והעפילה לשלב הבא בהרכב משני. הקבוצה מדורגת במקום ה-12 בליגה ונמצאת בכושר טוב כאשר לא הפסידה כבר חמישה משחקים. ביום ראשון סיימה בתיקו 1:1 בחוץ נגד ריאל סוסיאדד. קיקה גרסיה, מלך שעריה, יפתח בחוד.

קארים בנזמה חוגג | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי