צמד לסוארס ב-1:3 של אתלטיקו על אלצ'ה, תיקו לווייסמן נגד סביליה

לואיס סוארס חוגג | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

האורוגוואי כבש פעמיים לרשתה של העולה חדשה ועלה לראש טבלת המבקיעים בליגה. קוסטה הוסיף בפנדל והמוליכה הגדילה את הפער מסוסיאדד, שנכנעו 2:1 ללבאנטה. 74 דקות לחלוץ הישראלי ב-1:1 של קבוצתו אצל האנדלוסים

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון של אתלטיק בילבאו נגד הואסקה, המחזור ה-14 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) בארבעה מוקדים שונים. במשחק המוקדם, אתלטיקו מדריד גברה 1:3 על אלצ'ה. בהמשך, לבאנטה הפתיעה את ריאל סוסיאדד בקרב קצוות ו-ויאריאל חזרה לנצח במשחק חוץ מול אוסאסונה. את יום המשחקים נעל המשחק של ריאל ויאדוליד של שון וייסמן אצל סביליה, אשר הסתיים ב-1:1 דרמטי.

אתלטיקו מדריד – אלצ'ה 1:3

לאור פתיחת העונה הטובה שלהם, הקולצ'ונרוס סומנו בתור הקבוצה הפייבוריטית לתואר האליפות בתום העונה, אך במשחק שעבר הם כשלו באחד המבחנים הגדולים של העונה, זאת לאחר הפסד 2:0 לריאל מדריד בדרבי. הערב הם הצליחו לשים מאחורה את המשחק המאכזב עם ניצחון על אלצ'ה הצנועה.

מי שכיכב בוונדה מטרופוליטנו הערב הוא לואיס סוארס, שכבש צמד שערים ראשונים במדי אתלטיקו אחרי חודש שלם ללא שערים בקבוצתו, ובכך העלה את מאזנו האישי העונה לשבעה שערים במסגרת ה"לה ליגה" וגם תפס את ראשות טבלת מלך השערים. בדקה ה-64, ובניגוד למהלך המשחק, יאן אובלק נכנע בעקבות נגיחה מטווח קצר של לוקאס בויה, אך בדקה ה-78 דייגו קוסטה השלים את חזרתו מהפציעה עם פנדל מדויק.

סוארס חוגג עם חבריו. האורוגוואי הפך למלך השערים בליגה | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

סביליה – ריאל ויאדוליד 1:1

לצערו של שון וייסמן, הערב זה לא היה המשחק שלו. לאחר שבמחזור שעבר כבש צמד נגד אוססונה, החלוץ הישראלי קיווה ליצור רצף שערים בליגה באצטדיון "רמון סאנצ'ס פיחואן" של בסביליה, אך הוא הוחלף בדקה ה-74 בתחום משחק פושר עבורו, כאשר קבוצתו גם הייתה בפיגור בעקבות פנדל מדויק של לוקאס אוקמפוס בדקה ה-31. בדקות הסיום נראה שסביליה בדרך לניצחון בטוח, אך בדקה ה-87 ראול גארסיה הניף את רגלו וכבש שערים מדהים, אשר קבע חלוקת נקודות במשחק. בעקבות התיקו הערב, סביליה לא ניצלה את איבוד הנקודות של ברצלונה ונותרה במקום השישי בטבלה. ויאדוליד מנגד קפצה מעל הקו האדום ומדורגת במקום ה-17.

וייסמן לצד ראקיטיץ'. הישראלי יצא עם נקודה | Fran Santiago/Getty Images

לבאנטה – ריאל סוסיאדד 1:2

מכת הפציעות ממשיכה לפגוע בקבוצה מחבל הבאסקים. תשעה שחקנים נעדרו היום מסגל ריאל סוסיאדד, ביניהם מיקל אויארסבאל, דויד סילבה, אסייר יראמנדי ועדנאן ינוזאי. התוצאה הייתה הפסד שני רצוף ומשחק שמיני ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, דבר שהגדיל את הפער מאתלטיקו לשלוש נקודות. עבור לבאנטה מדובר בנקודות יקרות מפז, שהעלו אותה מעל לקו האדום. אלכסנדר איסק השבדי כבש ראשון לזכות האורחת בדקה ה-22, אולם תוך שש דקות הגיע השוויון מרגלו של מרטי רוג'ר. חורחה דה פרוטוס השלים מהפך והכריע את ההתמודדות, עם השער השני של לבאנטה בדקה ה-87.

אוסאסונה – ויאריאל 3:1

אחרי שהביסה 0:6 את לאויה במסגרת גביע המלך, הקבוצה של אונאי אמרי קטעה רצף של ארבעה תוצאות תיקו בליגה ושבה לנצח, בדרך להגדלת הפער מברצלונה לארבע נקודות. המארחת מפמפלונה נוצחה בפעם השלישית ברציפות וירדה למקום האחרון בטבלה. ג'רארד מורנו הבינלאומי העלה את ויאריאל ליתרון תוך שבע דקות בלבד ובדקה ה-29, פר נינו הכפיל עם השער השני. רוברטו טורס נתן לאוסאסונה תקווה עם שער מצמק בפנדל בדקה ה-70, אבל מורנו סגר עניין כשהשלים צמד ארבע דקות לסיום והבטיח את שלוש הנקודות ל"צוללת הצהובה".

שחקני לבאנטה חוגגים | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי