מסי השתווה לפלה, אך בארסה שוב מעדה וסיימה ב-2:2 נגד ולנסיה

ליאו מסי מאוכזב | Eric Alonso/Getty Images

הכוכב הגיע ל-643 שערים והפך לשחקן שכובש הכי הרבה במועדון אחד, בצוותא עם הברזילאי האגדי. לצערו, גם שער נפלא שהוסיף אראוחו לא הספיק לניצחון. דיאקאבי הבקיע ראשון לעטלפים, גומס קבע שוויון

(גודל טקסט)

אחרי שראתה את אתלטיקו מדריד גוברת על אלצ'ה, ברצלונה קיוותה לרשום הערב (שבת) ניצחון שלישי ברציפות ולצמצם את הפער ממוליכת הליגה הספרדית, אך מעדה בקאמפ נואו וסיימה ב-2:2 בלבד נגד ולנסיה, תוצאה שהשאירה את הקבוצה של רונאלד קומאן מחוץ לרביעייה הראשונה. העטלפים סופרים כבר חמישה מחזורים רצופים ללא ניצחון, זאת לאחר ששמטו יתרון בו החזיקו במחצית הראשונה, ונותרו בחלק התחתון של הטבלה.

ולנסיה, כאמור, עלתה ראשונה ליתרון כאשר מוכתר דיאקאבי ניצל רפיון בהגנת הקטאלנים והתרומם גבוה מעל כולם לכדור קרן, כדי לנגוח פנימה את ה-0:1 של האורחת. זה לא היה הערב הכי מוצלח עבור ליאו מסי, אבל גם במשחק שכזה הפרעוש רשם היסטוריה אישית. מסי החמיץ פנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אלא שהריבאונד הגיע לג'ורדי אלבה והמגן השמאלי הצליח, בעזרת רגל של שחקן יריב, להחזיר את זה למספר 10 שכבש בנגיחה ואיזן את התוצאה לפני ההפסקה.

בכך הגיע מסי ל-643 שערים במדי ברצלונה והשתווה לפלה האגדי כשחקן שכבש הכי הרבה שערים במועדון אחד. הברזילאי, כזכור, עשה זאת במדי סנטוס.

מסי עשה היסטוריה ואראוחו הפתיע, אך זה לא הספיק | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

בדקה ה-52 הושלם המהפך של הבלאוגרנה, בזכות בעיטת יעף אדירה של רונאלד אראוחו. הבלם בן ה-21, לא בדיוק השחקן שהיינו מצפים ממנו לכבוש שער כזה, השתלט על כדור תוהה ברחבה והתעופף לביצוע יפהפה. לצערו של האורוגוואי, זה לא הספיק לברצלונה כי בדקה ה-69, בן ארצו מקסי גומס הקדים את הגנת המארחת לכדור רוחב של חוסה גאיה והבקיע את ה-2:2, שנשמר עד לשריקת הסיום.

ביום שלישי ינסו מסי וחבריו להתאושש מאובדן הנקודות ולחזור למסלול הניצחונות, כשיתארחו אצל ויאדוליד של שון וייסמן. ולנסיה, מצדה, תחזור הביתה לאצטדיון המסטאייה ותחכה ליריבה מאתגרת לא פחות מזו שפגשה הערב – סביליה.

ולנסיה הובילה, אך לא הצליחה לחזור לנצח | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי