פלה פרגן למסי, בארסה חטפה ביקורת: "הסגל חלש מאוד"

ליאו מסי, רונאלד אראוחו | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

השחקן האגדי מברזיל שיבח את הארגנטינאי של ברצלונה, שהשווה את שיא הכיבושים שלו במועדון אחד: "אני יודע כמה אתה אוהב ללבוש את החלוצה הזאת". קומאן אמר אחרי ה-2:2 מול ולנסיה: "אנחנו לא מצליחים לגמור משחקים"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אתמול (שבת) ברצלונה שוב לא ניצחה והיא ממשיכה להתרחק מהצמרת לאחר 2:2 נגד ולנסיה ורושת את קצב צבירת הנקודות הנמוך ביותר מאז עונת 2003/04, אך בקטאלוניה לקחו אתנחתא קלה מהביקורות הבלתי פוסקות ובעיקר החמיאו לליאו מסי, שכבש את שערו ה-643 במועדון והשווה את שיאו המיתולוגי של פלה במדי סנטוס בין השנים 1956-1974.

לכבוד ההישג הנדיר, גם הכוכב הברזילאי שנחשב לאחד הגדולים בתבל לא נשאר אדיר והעלה פוסט עם מסי חוגג כמותו, כשהוא מורם על ידיו של עומסאן דמבלה, וכתב ברשתות החברתיות: "כאשר ליבך עולה על גדותיו מאהבה, קשה לשנות את דרכך. אני יודע איך זה לאהוב ללבוש אותה חולצה כל יום. כמוך, אני יודע שאין דבר טוב יותר מהמקום שבו אנחנו מרגישים בבית. מזל טוב על השיא ההיסטורי, אבל מעל הכל, מזל טוב על הקריירה הנפלאה שלך בברצלונה. לרוע המזל המקרים האלו הופכים ליותר נדירים בכדורגל. אני מעריץ אותך".

יחד עם זאת, היו גם אלו שבחרו להשמיץ את היכולת של ברצלונה. 'בספורט' נכתב: "הניצחון השלישי ברציפות בליגה נראה כמו משימה בלתי אפשרית. ברצלונה כבר איבדה שבע נקודות בקאמפ נואו. זה משהו שקשה לעכל. עד לא מזמן לברצלונה היו את השחקנים הכי טובים בעולם בכל תפקיד, היום נותרו בודדים, לרוב היריבות אין מה לקנא בשחקנים שלנו. למשל כשרואים את מרטין בריית'ווייט, אתה תוהה לעצמך אם היה נכון לשחרר את לואיס סוארס ומה עם סרג'יניו דסט? הוא היה צריך להשכיח מאיתנו את נלסון סמדו והוא משחק גרוע יותר ככל שחולף הזמן. זה הולך להיות מסע קשה במדבר".

המאמן רונאלד קומאן אמר אחרי המשחק: "זה היה קשה, הצלחנו לחזור מפיגור והפכנו את התוצאה, אבל לא היינו מרוכזים בחלק האחורי. שלטנו ויכולנו גם לעלות ל-1:3, אבל היינו צריכים לדעת לשמור על ה-1:2 ולהיות מרוכזים בהגנה. היו לנו רגעים טובים של כדורגל, אך במקביל איבדנו בטיפשות. ראיתי קבוצה שלא בטוחה בעצמה, אנחנו לא מצליחים לגמור משחקים".

"התיקו מסבך אותנו, אבל הליגה לא גמורה, יש עוד הרבה נקודות בקופה ובעוד מספר חודשים המצב יכול להשתנות, לכן צריך להמשיך לנסות לצמצם את הפעם מהטבלה. רונלד אראוחו? חשוב שבלם כמוהו יכבוש, הוא עובד קשה באימונים ושיחק טוב. חבל שזה לא הספיק".

כאמור, הבלם מאורוגוואי, רונלד אראוחו, שקיבל העונה את מקומו בהרכב בעקבות מצוקת הבלמים אליה נכלאה ברצלונה, הבקיע את שער הבכורה שלו בברצלונה ואחרי המשחק הוא אמר: "הרגשה מעורבת בגלל שאיבדנו נקודות. אבל אין מה לעשות, צריך להמשיך לעבוד קשה. כבר יצא לי לכבוש, אבל זה השער החשוב בקריירה שלי, בגלל שהוא נכבש בברצלונה".

רונאלד קומאן | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי