הרכש הבא של ברצלונה? דיווח: ליון תמכור את דפאי ב-5 מיליון יורו

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

הצרפתים ביקשו בקיץ כ-25 מיליון יורו עבור ההולנדי, אך על פי 'לאקיפ', בשל סיום חוזהו ב-2021, דרישותיו של ז'אן מישל אולאס הופחתו משמעותית כדי לא לאבד אותו בחינם. גם פריז סן ז'רמן נכנסה לתמונה

קבוצות: ברצלונה ליון
(גודל טקסט)

אחד השחקנים המבוקשים על ידי ברצלונה בקיץ האחרון, ממפיס דפאי, נשאר בסופו של דבר בליון בעקבות דרישות כספיות גבוהות מדי מצד המועדון הצרפתי. אולם כעת ב'לאקיפ' מדווחים כי נשיא ליון יפחית משמעותית את מחירו של החלוץ בן ה-26, שמסיים את חוזהו בתום העונה.

על פי הדיווח, ליון תבקש על דפאי חמישה מיליון יורו בלבד, במקום 25 מיליון יורו שדרשה בקיץ והסיבה לכך היא כאמור סיום החוזה של ההולנדי, שעשוי לעבור בתום העונה לקבוצה חדשה ללא תמורה, אם לא יימכר בחלון העברות של חודש ינואר.

למרות כל זאת, כלל לא בטוח שברצלונה תצליח לשים את הידיים שלה על הכוכב ההולנדי. בשל מחירו הנמוך קבוצות אחרות צפויות להצטרף למאבק, כאשר צוין בעיתון הצרפתי כי גם סגנית אלופת אירופה, פריז סן ז'רמן, מגששת אחרי דפאי ואף מתכוונת לתת לו שכר גבוה יותר ממה שהקטאלונים יכולים להרשות לעצמם.

רונאלד קומאן, ממפיס דפאי | VI Images via Getty Images

בברצלונה מקווים כי הרצון לשוב לליגה גדולה, אחרי סיבוב לא מוצלח במנצ'סטר יונייטד ושיתוף הפעולה המוצלח עם רונאלד קומאן בנבחרת הולנד, ייגמרו לשחקן ההתקפה לוותר על ההצעה המפתה מפ.ס.ז' ולעבור לברצלונה כבר בחלון הקרוב.

במקביל לדפאי, בארסה עדיין מנהלת שיחות מול מנצ'סטר סיטי במטרה להחתים גם את הבלם אריק גרסיה, שגם הוא מסיים את חוזהו בתום העונה. אם התכולים יורידו את מחירו של הבלם הספרדי משמעותית, כפי שליון מתכוונת לעשות, ברצלונה תנסה לצרף אותו כבר בחורף. אם סיטי עדיין לא תתיישר, במועדון ימתינו לקיץ.

אריק גרסיה
אריק גרסיה | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי