שלישי בספרד: שון וייסמן פוגש את ליאו מסי

שון וייסמן, ליאו מסי | GettyImages

החלוץ הישראלי צפוי לפתוח בהרכב ויאדוליד, שתארח את בארסה והכוכב הארגנטינאי למשחק חשוב עבור שני הצדדים. הקבוצה של קומאן לא ניצחה משחק חוץ מאז אוקטובר. בנוסף, אתלטיקו תתארח אצל סוסיאדד לקרב צמרת מרתק

(גודל טקסט)

משחקי אמצע השבוע בליגה הספרדית ייפתח מחר (שלישי) עם שישה משחקים, כאשר במוקד ייערכו שלושה קרבות מסקרנים במיוחד – ברצלונה תנסה לחזור לנצח כשתתארח אצל שון וייסמן וריאל ויאדוליד, המוליכה אתלטיקו מדריד תתארח אצל ריאל סוסיאדד, כאשר רק שלוש נקודות מפרידות בין הקבוצות. בנוסף, ולנסיה תפגוש את סביליה.

ריאל ויאדוליד – ברצלונה (23:00)

רק ביום שבת האחרון חוותה בארסה אכזבה גדולה כאשר סיימה ב-2:2 נגד ולנסיה, במשחק בו סגנית אלופת ספרד הצליחה לבצע מהפך, אך ספגה שער שקטע שני ניצחונות רצופים. כעת, הקבוצה של רונאלד קומאן תגיע מחר לאצטדיון חוסה סורייה בוויאדוליד ותפגוש את וייסמן. אחרי צמד שערים נגד אוססונה, הישראלי רשם משחק מאכזב עבורו נגד סביליה במחזור האחרון, ונראה שהוא נחוש להוכיח שהוא מסוגל להבקיע שוב ולעזור לקבוצתו לטפס מהמקום ה-18 בטבלה.

מבחינתה של ברצלונה, במועדון עוסקים בעיקר בבחירות לנשיאות שמתקרבות וברכש שיגיע בחלון ההעברות הקרוב, וכשמסתכלים על התוצאות האחרונות של הקבוצה במשחקי החוץ בליגה, אפשר לראות שפתיחת חודש אוקטובר האחרון היא ניצחה 0:3 את סלטה ויגו, ומאז הפסידה נקודות אצל חטאפה, אלאבס, אתלטיקו מדריד וקאדיס. מבחינת ההרכב, רונאלד אראוחו, שכבש נגד ולנסיה, צפוי להמשיך במרכז ההגנה לצד קלמון לנגלה שאמור לחזור ל-11. ליאו מסי ואנטואן גריזמן ימשיכו בחלק הקדמי, ביחד עם מרטין בריית'ווייט.

אראוחו עם מסי. יחזירו את ברצלונה למסלול הניצחונות? | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

ריאל סוסיאדד – אתלטיקו מדריד (20:45)

פתיחת העונה המדהימה של סוסיאדד מתחילה להישכח. אחרי שהובילה את הליגה בכל המחזורים הראשונים, הקבוצה מחבל הבאסקים עומדת כעת על רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון בליגה ואיבוד הפסגה לאתלטיקו. הקולצ'נרוס מצדם כבשו את המקום הראשון אחרי ניצחון 1:3 על אלצ'ה במחזור האחרון, ולכן הקרב מחר באצטדיון האנואטה יהיה מאבק צמרת עם הרבה חשיבות. לואיס סוארס, שהצטיין נגד אלצ'ה עם צמד, צפוי לפתוח שוב בחוד של דייגו סימאונה, כאשר ז'ואאו פליקס נמצא בספק למשחק ועשוי לפתוח על הספסל. מנגד דויד סילבה לא יהיה בסגל של סוסיאדד בעקבות פציעה, כמו גם מיקל אויארסבאל, אסייר יראמנדי ועדנאן ינוזאי.

סוארס. יחגוג גם נגד סוסיאדד? | Ruben Albarran/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

ולנסיה – סביליה (18:30)

סביליה שמטה שתי נקודות יקרות עבורה במחזור הקודם כאשר ספגה לקראת סיום המשחק נגד ויאדוליד וסיימה בתיקו 1:1 מאכזב, וכבר מחר מצפה לחניכים של ז'ולן לופטגי מבחן גדול יותר, בדמותה של ולנסיה, שכאמור, יצרה מקאמפ נואו עם נקודה חשובה. מקסי גומס וגונסאלו גדש אמורים לאייש את החוד של חאבי גארסיה במשחק הבית נגד האנדלוסים, כשמנגד נראה שיוסוף אן-נסירי ולוקאס אוקמפוס יובילו את חוליית ההתקפה מנגד.

סביליה נערכת למבחן נגד ולנסיה | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

משחקים נוספים שייערכו מחר במסגרת המחזור ה-15: אלצ'ה נגד אוססונה (18:30), הואסקה נגד לבאנטה (20:45), ויאריאל נגד אתלטיק בילבאו (23:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי