בספרד סימנו: הסיבה שברצלונה רוצה למכור את קוטיניו בינואר

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Alex Caparros/Getty Images

ב"ספורט" נכתב כי הבלאוגרנה נחושים להיפטר מהברזילאי בחלון ההעברות הקרוב כדי שלא יגיע ל-100 הופעות בקבוצה, דבר שיאלץ את המועדון לשלם לליברפול בונוס של 20 מיליון יורו. לקראת ויאדוליד: קומאן העביר מסר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה תנסה לשוב הלילה (שלישי) למסלול הניצחונות בליגה הספרדית כשתתארח אצל ויאדוליד של שון וייסמן, ומי שלא צפוי להיות בהרכב הוא פיליפה קוטיניו. בחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה הברזילאי נותר פעמיים מחוץ ל-11, צפה מהספסל בכל 90 הדקות פעם אחת והוחלף במחצית במשחק אחר, ובתקשורת הקטאלנית גוברות ההערכות לפיהן הבלאוגרנה מעוניינים למכור אותו בהקדם.

מצד אחד המאמן רונאלד קומאן מתעקש לאחרונה על כך שהוא בונה על קוטיניו ורואה בו חלק אינטגרלי מהסגל, אולם מצד שני, ב"ספורט" סימנו היום את הסיבה לכך שהמועדון רוצה להיפטר מהברזילאי: על פי הסכם ההעברה של קוטיניו מליברפול לברצלונה ב-2018, במקרה שהקשר יגיע ל-100 הופעות בקבוצה הספרדית, אלופת אנגליה תהיה זכאית לבונוס של 20 מיליון יורו בנוסף ל-120 ששולמו תמורתו בעת ההעברה והפכו אותו לשחקן היקר בתולדות ברצלונה.

קוטיניו יגיע למספר ההופעות הנ"ל בעוד 10 משחקים בדיוק, דבר שכבר היה קורה בעונה שעברה אם השחקן לא היה מושאל לבאיירן מינכן. לפי הדיווח בעיתון הקטלאני, במועדון ינסו למצוא לו קבוצה בחלון ההעברות של ינואר.

לגבי המשחק הלילה, בתקשורת המקומית נכתב כי קומאן ניסה להחדיר בשחקניו מוטיבציה לקראת רצף של חמישה משחקים ב-19 ימים, שבו ההולנדי מאמין כי אפשר לחזור למרוץ האליפות. המאמן בטוח שהסגל הנוכחי מסוגל להיאבק על כל התארים ואם הקבוצה תצבור את כל 15 הנקודות האפשריות לפני בואו של הסופר-קאפ, היה תחזור למאבקים בצמרת.

קומאן. מאמין שאפשר לחזור למרוץ | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי