מסי: "מצפה להמשך העונה, יודע שברצלונה בתקופה קשה"

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

לפני הראיון המדובר של הכוכב הארגנטינאי בספרד, מספר חלקים כבר פורסמו: "הכל ישב עליי אחרי מה שהיה בקיץ. רוצה עכשיו להילחם על כל מה שעומד לפנינו. אני נרגש". וגם: מי המאמן הטוב ביותר בקריירה שלו?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה חווה לא מעט קשיים העונה אך מתחילה לאט לאט להתייצב. הקבוצה של רונאלד קומאן הביסה 0:3 את ויאדוליד ביום שלישי ורשמה שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים. בכל מקרה, מעבר לתוצאות, סוגיית ליאו מסי ממשיכה לרחף מעל המועדון. מחר (ראשון) יפורסם בספרד הראיון שהעניק מסי לרשת "לה סקסטה".

בינתיים נחשפו חלקים נוספים בהם מתייחס מסי למאמנים הטובים שהיו לו בקריירה וכן על תחושותיו. מסי סיפר: "פפ גווארדיולה ולואיס אנריקה הם המאמנים הכי טובים שהיו לי בקריירה. פפ גורם לך לראות הכל בצורה ברורה ומכין אותך למשחק בצורה מדהימה. איך לעמוד בהגנה, איך לתקוף, איך המשחק צריך להיות, מתי לתקוף וכיצד. היה לי מזל ליהנות משני המאמנים האלה להרבה זמן". שניהם הוליכו את בארסה לזכיות בטרבל (2009 ו-2015) ואימנו את ברצלונה שבע שנים בסך הכל.

על התקופה הנוכחית: "היום אני בסדר, נכון שהרגשתי רע מאוד בקיץ. מה שקרה, איך שהעונה הסתיימה, פרשת הפקס והבקשה שלי לעזוב. זה ישב עליי, לא הצלחתי להשתחרר מזה בתחילת העונה, אבל היום אני בסדר, אני רוצה להילחם על כל מה שעומד לפנינו, אני נרגש. אני יודע שהקבוצה עוברת תקופה קשה ברמת המועדון, כולם יודעים, אך אני מצפה להמשך העונה".

ג'ורדי אבול, העיתונאי שראיין את מסי, סיפר: "במצב הקשה ביקשנו ממנו להתראיין, בשיקול דעת ובענווה הוא אמר שהוא לא מישהו שידבר על מה שקורה, אבל הסכמנו לדבר מאוחר יותר. סוכנו התקשר אליי לאחר ההפסדים נגד קאדיס ויובנטוס. הוא סיפר לי על תוכניות עתידיות מאוד ספציפיות וזה הפתיע אותי". לפני כמה ימים הוא סיפר על כך שמסי עשוי למצוא את עתידו בליגת ה-MLS בקבוצת אינטר מיאמי, אותה רכש דיוויד בקהאם".

הקפטן הוסיף כי לעתים זה עול להיות מפורסם: "יש תקופות בהן הייתי רוצה להיות אנונימי יותר, הייתי רוצה ליהנות מללכת לשוק, לקולנוע או למסעדה, במיוחד כשאני עם הילדים, ושיניחו לי". העונה כבש מסי עשרה שערים ובישל עוד חמישה ב-18 הופעות אך נראה שרק לאחרונה הוא מתחיל לכושר שכה אפיין אותו בעבר.

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי