קומאן: "מאמן לא יכול להשפיע על עתידו של מסי". דמבלה חוזר

ליאו מסי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

ההולנדי התייחס לקפטן שלו שיחמיץ את המשחק נגד אייבר מולה כבש 20 שערים ב-11 משחקים. גם ג'ורדי אלבה המושעה ייעדר. פדרי זכה למחמאות: "הוא דוגמא לאופן בו שחקן צעיר צריך להתנהל במועדון גדול". הצרפתי הבריא

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בספרד ייצא לדרך מחר (שלישי) עם ארבעה משחקים. לצד קרב הצמרת בין סביליה השישית לוויאריאל הרביעית, ברצלונה, ללא ליאו מסי, תנסה לחבר ניצחון שני ברציפות שיוכל להקפיץ אותה למקום השלישי בטבלה, כשתארח את אייבר בביתה. שון וייסמן (פתח בהרכב בשלושת המשחקים האחרונים) ו-ויאדוליד זקוקים לנקודות במשחק החוץ נגד קאדיס.

ברצלונה – אייבר (20:15)

בשורות סגנית אלופת ספרד התעסקו בימים האחרונים פחות בכדורגל אלא בכל המסביב. הקפטן מסי שהעניק ראיון נרחב לכלי התקשורת, לא יישחק אך צפוי לחזור לספרד וייתכן ויישב ביציע. רונאלד קומאן הסביר: "הוא סובל מאי נוחות בקרסול, לכן הוא לא התאמן ואינו כשיר וזו הסיבה שהוא קיבל עוד שני ימי חופש". עוד אמר המאמן: "הוא חשוב בשל האיכות שלו, אנחנו מאבדים שחקן נהדר, אך יש שחקנים שיתפסו את עמדתו". המאמן אולי מתכוון לפדרי כשאמר: "הוא דוגמא לאופן בו שחקן צריך להתנהל בגילו במועדון כמו בארסה, הוא יודע מה עליו לעשות על אף שהוא שחקן נהדר. הוא בן 18 ויש לו עתיד גדול".

המאמן נשאל על עתידו של מסי והריאיון שסיפק: "אני חושב שזה נפלא עבורו שהוא מקיים ראיון ומציג את דעותיו. לא ראיתי את הראיון ואני לא אהיה רגוע מזה. מאמן לא יכול להשפיע על עתידו. תפקיד המאמן הוא להפיג את המקסימום ממסי במשחקים ונראה מה יקרה. אני מעריך את מה שאמר, זו שנת מעבר".

ליאו מסי חוגג עם פדרי | Octavio Passos/Getty Images

על השנה הנוכחית ויריבה אייבר: " "זו הייתה שנה קשה לכולם. כמאמן ברצלונה, הכל תלוי בתוצאות ואני מקווה שנהיה טובים יותר בשנה הבאה – הכדורגל, ההישגים, מצב המועדון וכמובן הקורונה. אייבר היא קבוצה מאוד תחרותית שמנסה להפעיל לחץ, מבחינת כדורגל עלינו להמשיך במה שעשינו במשחק האחרון. אנחנו צריכים להיות טובים אחרת יהיה קשה מאוד". מרתק לראות האם בארסה תמשיך בשיטת שלושת הבלמים. "אפשר לדבר על מערכים, אבל הכי חשוב הוא האנרגיה ואופן העבודה של השחקנים".

עוסמאן דמבלה בריא במאת האחוזים לפי מה שסיפר קומאן. קשר הכנף הצרפתי, שנעדר מחמשת המשחקים האחרונים. כבש ארבעה שערים ובישל שניים ב-577 דקות. המאמן יחליט מחר האם לכלול אותו ברשימת המוזמנים. המאמן הוסיף על אנטואן גריזמן ופיליפה קוטיניו: "חסרים לנו שחקנים יעילים ואנחנו זקוקים לכאלה שנמצאים בגרסה הטובה ביותר שלהם".

אין ספק שבשורות האורחת נושמים לרווחה. מסי מציג רקורד בלתי נתפס של 20 שערים נגד אייבר ב-11 משחקים בלבד. בשנה שעברה מסי כבש רביעייה במהלך ה-0:5 בסיבוב השני, יש לו רביעייה נוספת ועוד ארבעה צמדים. גם ג'ורדי אלבה ייעדר בשל כרטיסים צהובים, אגב. היריבה שמדורגת במקום ה-17, מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, 3:1 נגד ריאל מדריד ו-2:1 מול אלאבס. ניצחון הליגה האחרון שלה היה בסוף נובמבר כשגברה 0:2 על בטיס.

עוסמאן דמבלה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

סביליה – ויאריאל (18:00)

הקבוצה מאנדלוסיה אמנם ניצחה 0:1 במאסטייה במחזור האחרון משער של סוסו אך עדיין מדורגת רק במקום השישי וחסר לה ניצחון על קבוצת צמרת. הצוללת הצהובה, מנגד, לא הפסידה בכל 19 משחקיה האחרונים בכל המסגרות וקבעה שיא מועדון. ג'רארד מורנו, שכבש העונה שמונה שערי ליגה – בדומה לקארים בנזמה ויאגו אספס, יהווה את האיום העיקרי. פרנסיס קוקלאן הפצוע ייעדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי