חזרה לנצח בזמן: 0:1 לסוסיאדד על בילבאו בדרבי

שחקני ריאל סוסיאדד | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

פורטו ניצל בישול של אויארסבאל שחזר אחרי פציעה בת חודש והכריע את הקרב של חבל הבאסקים כבר בדקה החמישית. קבוצתו, שהייתה טובה יותר, קטעה רצף שחור של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון. אוסאסונה ואלאבס נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגה הספרדית, שיינעל את שנת 2020, יצא לדרך כבר ביום שלישי ובמוקד התוצאות המאכזבות של ברצלונה (1:1 נגד אייבר) וריאל מדריד (1:1 נגד אלצ'ה), כשאתלטיקו מדריד ממשיכה להוליך את הפסגה בגאון. הערב (חמישי), המחזור מושלם עם שני משחקים נוספים. במשחק המוקדם, הדרבי של חבל הבאסקים, ניצחה ריאל סוסיאדד 0:1 את אתלטיק בילבאו. אוסאסונה ואלאבס נפרדו ב-1:1.

אתלטיק בילבאו – ריאל סוסיאדד 1:0

שתי הקבוצות עוד צריכות להיפגש בגמר הגביע של העונה שעברה. בינתיים זה היה החימום וידה של האורחת על העליונה. סוסיאדד נקלעה למשבר, איבדה גובה ורשמה כבר תשעה משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון. כעת היא מקווה לצאת לדרך חדשה. למעשה הדרבי הוכרע כבר בדקה החמישית.

מיקל אויארסבאל, שחזר לשחק אחרי כחודש ימים, בישל לפורטו שכבש מקרוב כבר בדקה החמישית וזה היה שערו השישי העונה. סוסיאדד הייתה טובה יותר ואיימה יותר על השער על אף שבילבאו החזיקה הרבה יותר בכדור. בדקה ה-65 אויארסבאל כמעט כבש בעצמו אבל הכדור החופשי המסוכן נהדף על ידי השוער אונאי סימון. דויד סילבה, אגב, נעדר בשל פציעה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1024744

ראול גארסיה עלה מהספסל כשנותרו 18 דקות לסיום במגמה התקפית ברורה, אך לא הצליח לעזור לבילאו בהופעת הליגה ה-500 שלו. בילבאו הפקירה מעט את ההגנה וסוסיאדד לא הייתה רחוקה משער נוסף. במחזור הבא תפגוש סוסיאדד את אוסאסונה במשחק בית ובילבאו תשחק נגד אלצ'ה.

אוסאסונה – אלאבס 1:1

הפתיחה הייתה שייכת למארחת כאשר אנטה בודימיר הגיע למצב טוב ובעט לקורה, אבל כעבור דקה הכל התהפך. מלכודת הנבדל של אוסאסונה נפרצה והשוער רובן הורחק לאחר בדיקה ארוכה ב-VAR משום שהכשיל שחקן מהמארחת בדרך לשער. השוער סרחיו הררה עלה מהספסל במקום בודימיר המתוסכל. לוקאס פרס עלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה.

האורחת החזיקה בכדור 70% מהזמן אך הייתה לא מדויקת. בדקה ה-68 דווקא אוסאסונה עלתה ליתרון בזכות רוברטו טורס. רבע שעה לסיום פרס כבש בפנדל וקבע את תוצאת המשחק.

רובן פרננדס מורחק | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי