שבת בספרד: וייסמן יפתח מול חטאפה, ראמוס ייעדר נגד סלטה הלוהטת

שון וייסמן חוגג | Octavio Passos/Getty Images

הישראלי ימשיך בהתקפת ויאדוליד לצד גווארדיולה וינסה להוכיח שהוא מסוגל להוציא את העגלה מהבוץ. הבלאנקוס יקוו לפתוח את 2021 ברגל ימין במשחק קשה מול הקבוצה מוויגו, שנמצאת בכושר נפלא. הבלם חולה ולא בסגל

(גודל טקסט)

שנת 2021 בליגה הספרדית תצא לדרך מחר (שבת) עם ארבעה משחקים שייערכו במסגרת המחזור ה-17. במוקד: אחרי איבוד הנקודות המאכזב מול אלצ'ה, ריאל מדריד תקווה להתאושש בבית מול סלטה ויגו (22:00). עוד קודם לכן, ויאריאל תארח את לבאנטה (15:00), ריאל בטיס תפגוש את סביליה לדרבי לוהט (17:00) וחטאפה תארח את ויאדוליד של שון וייסמן.

חטאפה – ויאדוליד

אחרי שנגח לקורה ב-0:0 נגד קאדיס במחזור האחרון ולא הבקיע בשלושת הופעותיו האחרונות, שון וייסמן צפוי להמשיך בהתקפת ויאדוליד לצד סרג'י גווארדיולה והשניים, שכבשו ביחד שלושה שערים בלבד ב-25 הופעות העונה בליגה הספרדית, ינסו להוכיח למאמן סרחיו גונסאלס, שהצהיר כי הוא זקוק בדחיפות לחלוץ בינואר, כי הם מסוגלים להוציא את העגלה מהבוץ.

ויאדוליד לא כבשה בשני משחקיה האחרונים, ניצחה פעם אחת בלבד בששת המשחקים האחרונים שלה והיא ניצבת מתחת לקו האדום עם 15 נקודות מתוך 48 אפשריות. מן העבר השני, הקבוצה ממדריד תשוב לאצטדיונה הביתי לאחר הפסד בחוץ מול אתלטיקו מדריד ותקווה להשיג שלוש נקודות חשובות, כשגם היא ניצבת בחלק התחתון עם 17 נקודות בלבד, אך עם משחק חסר ביד.

שון וייסמן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Image

ריאל מדריד – סלטה ויגו

הבלאנקוס סגרו את 2020 עם איבוד נקודות מפתיע מול אלצ'ה והם יקוו לתקן בבית נגד סלטה ויגו, כשניצחון יעלה אותם זמנית למקום הראשון על חשבון אתלטיקו מדריד שתצא ביום ראשון למשחק חוץ נגד דפורטיבו אלאבס. במדריד יודעים שהאורחת, שתגיע לאחר חמישה ניצחונות בששת משחקי הליגה האחרונים, נמצאת בתנופה אדירה מאז מינויו של אדוארדו קודה לתפקיד המאמן והיא תקווה להדהים ולעקוף זמנית את ברצלונה, שניצבת במקום השישי ובמאזנה רק שתי נקודות יותר מאשר לסלטה שבמקום השמיני.

מבחינה מקצועית, הצרות של הבלאנקוס מגיעות מכיוונו של סרחיו ראמוס. הבלם לא לקח חלק באימון המסכם כיוון שחש ברע ולכן נותר מחוץ לסגל. רודריגו הפצוע ימשיך להיעדר בשורות ריאל מדריד, שבוודאי שואבת עידוד מכך שאדן הזאר החלים ושיחק מול אלצ'ה. הבלגי צפוי לעלות גם הפעם מהספסל. באשר להרכב של זינדין זידאן, מעבר לכניסת נאצ'ו או אדר מיליטאו במקום ראמוס, מסתמנים שני שינויים לעומת ה-11 שפתחו מול אלצ'ה: פרלאן מנדי יחליף את מרסלו ו-ויניסיוס ג'וניור יתפוס את מקומו של מרקו אסנסיו. אצל האורחת מוויגו, יאגו אספאס, נוליטו, דניס סוארס וסנטי מינה צפויים לעלות בהרכב.

ראמוס ייעדר נגד סלטה | Denis Doyle/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי