ריאל שברה שיא שלילי תחת זידאן, שמצא "נוסחה" לא להפסיד

שחקני ריאל חוגגים
שחקני ריאל חוגגים | OSCAR DEL POZO / Contributor

הבלאנקוס העפילו זמנית לפסגה אחרי 0:2 על סלטה, אך החזיקו בכדור רק ב-41% מהזמן - הכי מעט במשחק בית בו הצרפתי ניצח בכל המסגרות. וגם: הנתון המדהים של מנדי, שבירת הבצורת של אסנסיו והמחמאות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי שמעדה מול אלצ'ה, ריאל מדריד התאוששה ופתחה את שנת 2021 עם 0:2 חשוב על סלטה ויגו, שהיה הניצחון השישי שלה בשבעת משחקי הליגה האחרונים. הבלאנקוס העפילו זמנית למקום הראשון בטבלה, אך לאתלטיקו מדריד יש שלושה משחקים חסרים וכבר הערב (ראשון ב-17:15) היא תוכל לשוב לפסגה אם לא תפסיד בחוץ לדפורטיבו אלאבס.

צמד הספרדים לוקאס ואסקס ומרקו אסנסיו בישלו זה לזה וכבשו את שני השערים בניצחון על הקבוצה ממחוז גליסיה, אך את הכותרות תפס האחרון ששבר בצורת של חמישה וחצי חודשים ללא שער בליגה. "אני מרוצה מההופעה שלי ושמח על הניצחון החשוב שהשגנו", סיפר בסיום אסנסיו. "הפציעה מאחוריי ואני מרגיש הרבה יותר טוב בתקופה האחרונה", הוסיף.

למרות הניצחון היקר, ריאל מדריד שברה אמש שיא שלילי: היא החזיקה בכדור במשך 41% מהזמן – הנתון הנמוך ביותר בכל המסגרת במשחק בו היא ניצחה תחת המאמן זינדין זידאן. עם זאת, יש לציין כי הקבוצה מוויגו, שהגיעה אחרי חמישה ניצחונות בשישה משחקים, מיעטה להגיע להזדמנויות ממשיות.

על מנת לא להפסיד, נראה שזידאן פשוט צריך להמשיך להרכיב את פרלאן מנדי, שמציג נתון מדהים משלו: ב-30 משחקי הליגה של המגן הצרפתי בהרכב ריאל מדריד, הבלאנקוס רשמו 25 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו. כשהוא ב-11, אל תהמרו נגד הלבנים.

אסנסיו סיכם: "אני מרגיש טוב יותר בכל פעם שאני על המגרש. ידעתי שזה תהליך ארוך ויהיו רגעים קשים. אנשים משום מה לא מבינים זאת. עליי להמשיך ככה. התאכזבנו מכך שלא הצלחנו לנצח את אלצ'ה במחזור שעבר, אבל הגבנו יפה היום. יהיה מאבק עד הסוף".

ואסקס, שכבש את השני שלו העונה, אמר: "אם נמשיך לשחק בדרך הזו, אנחנו ניאבק על זכייה בכל התארים. אני מאושר מכך שאני מקבל הרבה דקות ורוצה להמשיך לעבוד קשה ולעזור לקבוצה. אני מודה למאמן על האמון שהוא מעניק לי". כשנשאל על עתידו, הספרדי הודה: "זה לא תלוי בי. נראה מה יקרה".

זידאן הוסיף: "אני שמח בשביל אסנסיו, רואים שהוא מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו. נאצ'ו? הוא לא מפתיע אותי, הוא תמיד שם. לוקאס? זה לא שאני אוהב אותו יותר מאחרים, הוא פשוט משחק טוב והיה מאוד מעורב ואמין. כל הקבוצה שיחקה טוב. הזאר? אנחנו הולכים איתו לאט לאט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי