בדרך לפרידה? סוכנו של ראמוס עקץ את ריאל מדריד

סרחיו ראמוס ופלורנטינו פרס | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

רנה, אחיו של הקפטן, צייץ מחדש בטוויטר ביקורת שהעביר העיתונאי אלפרדו דורו: "מישהו צריך להסביר לי כיצד ולמה הגענו לנקודה הזו בה המועדון מאפשר לאחת האגדות ביותר של המועדון - לחתום בחופשיות במקום אחר"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

חודש ינואר כבר הגיע ואוהדי ריאל מדריד מבינים שהקבוצה לא תתחזק. מה שמדאיג אותם זה משהו אחר לגמרי – הקפטן סרחיו ראמוס שמסיים את חוזהו בתום העונה – יכול לנהל משא ומתן ולחתום בכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו. בניגוד לדיווחים (שטרם אושרו) על כך שלוקה מודריץ' האריך את חוזהו בשנה אחת עד 2022 – לגבי ראמוס, אין חדש תחת השמש. הערב (ראשון) אחיו המשמש כסוכנו, רנה ראמוס, התייחס לסוגיה בעקיפין.

רנה פרסם בטוויטר שלו ציוץ של העיתונאי אלפרדו דורו שכתב: "מישהו יצטרך להסביר לי כיצד ולמה הגענו לנקודה הזו בה המועדון מאפשר לקפטן שלו, אחת האגדות הגדולות ביותר של ריאל – להופיע בכל מיני 'הרכבים אבסורדיים' של שחקנים שיכולים לחתום בחופשיות במועדון אחר".

בכלי התקשורת הגדולים במדריד, "מארקה" ו"אס" גם יחד בישרו פה אחד כי רנה "הוסיף עוד דלק למדורה". על רקע הפרסומים שדויד אלאבה מבאיירן מינכן עתיד להצטרף בקיץ, לא ברור האם הקפטן ימשיך. מעבר לכך דווח שוב כי חידוש החוזה לוקח זמן רב מהצפוי שכן המועדון סיכם עם השחקנים על קיצוץ נוסף בשכר לאור משבר הקורונה. בקבוצה מצפים שראמוס יהווה דוגמא. זידאן כבר הבהיר בשתי מסיבות העיתונאים האחרונים (לפני משחקי הליגה) את משנתו: "אני רוצה שהעניינים האלה יסגרו כמה שיותר מהר".

ראמוס רשם העונה 16 הופעות בכל המסגרות כאשר נעדר מהמשחק האחרון משום שחש ברע. אשתקד רשם הבלם 43 משחקים והיה השחקן עם מספר הדקות החמישי הכי גבוה והרביעי מבין שחקני השדה.  בסה"כ רשם ראמוס 666 הופעות במועדון – מדורג רביעי בכל הזמנים. הוא רחוק תואר אחד מהשוואת השיא של פאקו חנטו, השחקן המעוטר בתולדות ריאל, עם 23 תארים.

סרחיו ראמוס | Denis Doyle/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי