עדיין בתמונה? ברצלונה ניצחה את הואסקה והתקרבה לצמרת

שחקני ברצלונה חוגגים | Eric Alonso/Getty Images

אחרי המעידה נגד אייבר, הקטלונים התקרבו עד כדי שתי נקודות בלבד מהמקום השלישי עם 0:1 קטן אצל נועלת הטבלה. דה יונג כבש את שערו השני העונה והכריע, מסי סיפק בישול מבריק. גריזמן עלה מהספסל לקראת הסיום

(גודל טקסט)

ברצלונה מתקרבת לאט לאט לחבורת הצמרת. אחרי שמעדה במחזור האחרון נגד אייבר, הבלאוגרנה חזרה הערב (ראשון) למסלול הניצחונות עם 0:1 קטן אצל נועלת הטבלה הואסקה, וכעת היא רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום השלישי בטבלה.

לאחר שהציג עוד משחק מאכזב באמצע השבוע שעבר, אנטואן גריזמן נותר על הספסל של רונאלד קומאן למשחק החוץ היום, ליאו מסי פתח לצד עוסמאן דמבלה ומרטין בריית'ווייט. בארסה פתחה את המשחק בשליטה בלעדית, אך התקשתה בפעולה האחרונה.

מסי רשם החמצה גדולה כ-10 דקות מהפתיחה, אך בדקה ה-27 הוא הצליח לרשום בישול גדול לפרנקי דה יונג, שהגיע בתזמון מושלם לעומק הרחבה וכבש את שערו השני העונה בליגה. ברצלונה המשיכה בשליטה על המגרש גם במהלך המחצית הראשונה, אך מסי ודמבלה החמיצו פעם אחר פעם.

מסי בישל, דה יונג כבש. ברצלונה ניצחה אצל הואסקה | Eric Alonso/Getty Images

הואסקה מצידה תקועה במקום האחרון בטבלה, וידעה שאין לה מה להפסיד במשחק והצליחה לסחוט הצלה גדולה ממארק אנדרה טר שטגן, שהצליח לשמור על שער נקי. גריזמן נכנס לכר הדשא לקראת הסיום, אבל שוב לא הצליח להיכנס לסטטיסטיקה. בעוד שלושה ימים ברצלונה תשחק במחזור הבא שלה, כאשר תתארח אצל אתלטיק בילבאו (6.1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי