הקבוצה הטובה בספרד? אתלטיקו הודחה מהגביע ע"י קבוצה מהליגה השלישית

ז'ואאו פליקס, לוקאס טוריירה נגד קורנילה | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

סנסציה: ללא סוארס, אך עם פליקס, סאול וטוריירה, הקבוצה של סימאונה הודחה בשלב 64 הגדולות אחרי הפסד 1:0 מפתיע לקורנייה הצנועה. סאנצ'ס הורחק. בהמשך: ברצלונה מתארחת בבילבאו

(גודל טקסט)

אחרי ההדחה המפתיעה של סלטה ויגו אמש בידי איביזה, שלב 64 הגדולות בגביע הספרדי נמשך הערב (רביעי) עם העפלות של אלמריה, לבאנטה ובטיס, אך ההפתעה הגדולה ביותר הגיעה דווקא במשחק של מוליכת הליגה הספרדית, אתלטיקו מדריד, שפגשה את קורנילה, המדורגת שביעית בליגה הספרדית השלישית. בהמשך (22:00) ברצלונה תתארח אצל אתלטיק בילבאו באצטדיון סן ממס, למשחק השלמה במסגרת הליגה הספרדית.

קורנילה – אתלטיקו מדריד 0:1

שחקני קורנילה חוגגים נגד אתלטיקו מדריד | Eric Alonso/Getty Images

הקבוצה של דייגו סימאונה הגיעה למשחק נגד הקבוצה הצנועה, המדורגת שביעית בליגה הספרדית השלישית בכושר שיא. מאז ההפסד לריאל בדרבי, הקולצ'ונרוס ניצחו חמישה משחקים ברציפות ונראים בדרך הבטוחה לאליפות. אך לגביע יש חוקים משלו.

עם ז'ואאו פליקס, לוקאס טוריירה, סאול, אנחל קוריאה וג'פרי קונדוגביה בהרכב, אך ללא סוארס, וכבר בדקה השביעית, אדריאן חימנס הימם את האורחת עם שער מפתיע לאחר בישול של אגוס מדינה. לאחר מכן אתלטיקו הציגו את המשחק הגרוע ביותר שלהם העונה ולרגעים ארוכים נראו כמו הקבוצה החלשה בהתמודדות. הלחץ להשוות השפיע, ובדקה ה-63, סימאונה איבד המגן הצעיר, ריקארד סאנצ'ס, שהורחק בכרטיס צהוב שני. אתלטיקו ניסתה ללחוץ בעשרה שחקנים, אך הציגה משחק נוראי מול השער עם 0 בעיטות למסגרת ופחות התקפות מסוכנות מקורנילה. בסיום, אתלטיקו מפסידה 1:0 לקורנילה ומודחת מגביע המלך.

שחקני קורנילה חוגגים | Eric Alonso/Getty Images
ז'ואאו פליקס | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

תוצאות נוספות

פורטוגליטי – לבאנטה 2:1
יארו דפורטיבו – ראיו וייקאנו 3:1
ליאונסה – גרנאדה 2:1 (1:1)
מוטילבירה – בטיס 3:1
בורגוס – אספניול 2:0
דפורטיבו לה קורוניה – אלאבס 1:0
אולוט – אוסאונה 3:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי