זידאן נכנס לבידוד, נחשפה הסיבה שבגללה ראמוס לא מאריך חוזה

סרחיו ראמוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

ריאל מדריד תתמודד בשבת מול אוסאסונה ללא המאמן, שנחשף לחולה קורונה. לפי "אס", הקפטן לא מוכן לקצץ גם בתמורה להצעה לשנתיים.בספרד נכתב: "האוהדים חוששים ממקרה רונאלדו2". וגם: השחקנים נגד ההנהלה?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד תפגוש בשבת את אוסאסונה ללא המאמן שלה, זינדין זידאן, כך מדווח היום (חמישי) בספרד, זאת לאחר שהצרפתי נחשף לחולה קורונה ונכנס לבידוד. הוא עבר בדיקה אשר תוצאותיה יתקבלו בקרוב, אך בכל מקרה לא אמור לעמוד על הקווים במשחק הקרוב.

בינתיים, הבלאנקוס וסרחיו ראמוס לא מוצאים את הדרך לחתימה על חוזה חדש. הבלם שהצטרף לקבוצה ב-2005 נמצא אולי בחודשיו האחרונים בשורות הקבוצה. בתחילת השבוע נכתב כי הספרדי צפוי לעבור לפריז סן ז'רמן. כעת, ב"אס" נטען כי הסיבה למחלוקת בין הצדדים היא לא על אורך החוזה אלא על השכר. "נראה כי הארכת חוזהו של ראמוס נמצאת בצומת קשה לפיתרון, לא מעט בשל ההשפעות של נגיף הקורונה", נטען. ראמוס התבקש, בדומה לשאר שחקני הקבוצה, לקצץ ב-10% משכרו, בעוד הוא פנטז דווקא על חוזה גדול אחרון בקריירה שלו כאשר במרץ יהיה בן 35.

הקפטן מרוויח 12 מיליון יורו לעונה. קיצוץ יפחית בשכרו ב-1.2 מיליון יורו ואם ימשיך לשנתיים הרי שהוא "מפסיד" כ-2.5 מיליון יורו. אף אחד לא יודע כמה זמן יימשך המשבר. ב"אל צ'ירינגיטו" נחשף כי הבלם שנפגש עם הנשיא פלורנטינו פרס (מטפל בעניין באופן אישי ללא מתווכחים) הציע פשרה לפיה ידחה חלק משכרו ליום בו המגפה תהיה נחלת עבר, אך כרגע ההצעה לא עברה.

תומאס רונסרו כתב טור דעה ב"אס" והתייחס לעניין וטען: "האוהדים חוששים ובגדול ממקרה כריסטיאנו רונאלדו 2. הם סובלים בשנת הקורונה פעמיים – גם מהמגיפה וגם מאופרת הסבון הזו. גם עליו פרס חשב שאפשר לוותר והוא טעה ובגדול. אף אחד לא יוכל למלא את המקום של ראמוס במועדון. נכון שהקבוצה מעל הכל אבל שחקנים גדולים ואגדות כאלה הם אלה שבנו את המיתוס הזה של ריאל, כמו סנטיאגו ברנבאו, אלפרדו די סטפאנו ופאקו חנטו".

לפי "אס", זו לא הצרה היחידה של ריאל. ראמוס היה זה שטיפל בכל סוגיית השכר מול יתר השחקנים. נטען כי שחקנים בחדר ההלבשה לא מוכנים לחתום על קיצוץ של עשרה אחוזים נוספים משכרם. הסיבה: הם מודעים לכך שבקיץ המועדון עשוי לצרף כוכבים גדולים כמו קיליאן אמבפה, ארלינג הולאנד או אדוארדו קמאבינגה, ושחקנים כאלה יקבלו משכורת שמנה. "אם יש כסף בשבילם, אין סיבה שנקצץ", נימקו השחקנים בעילום שם. בריאל מקווים כי בחודש מאי יחזור הקהל למגרשים בלי קשר.

בקבוצה ממשיכים להתכונן למשחק ביום שבת נגד אוסאסונה, אותו כאמור זידאן לא אמור להעביר. הבלגי אדן הזאר שמחליף קידומת (30), צפוי לקבל דקות משחק משמעותיות יותר. מאז שחזר מפציעה הבלגי עלה ל-13 דקות כמחליף נגד אלצ'ה ו-16 נגד סלטה ויגו. ב-30 משחקים במדי ריאל כבש שלושה שערים בלבד.

שחקני ריאל. לא רוצים לקצץ? | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי