באנגליה בטוחים: סיטי תשכנע את מסי. בספרד מתנגדים: "הוא שמח"

ליאו מסי | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

לפי ה-"טלגרף", האנגלים מכינים הצעת עתק, פרוייקט אטרקטיבי עם פפ ומעבר מובטח ל-MLS בפרישה. ב"ספורט" נכתב שהקפטן היה זקוק למשחק גדול כמו נגד בילבאו ומקווים שיישאר

(גודל טקסט)

בברצלונה מקווים שהניצחון 2:3 על אתלטיק בילבאו בסן ממס היה נקודת מפנה עבורם, כשהקבוצה מתקשה לנצח מחוץ לביתה בשנה וחצי האחרונות. אמנם הפער מהמוליכה אתלטיקו מדריד עצום כרגע – שבע נקודות, כשלקולצ'ונרוס יש משחק חסר, אך במועדון יודעים שעם ליאו מסי בכושר – הכל אפשרי. הקפטן הציג ברביעי את משחקו הטוב ביותר העונה וכבש צמד. בתקשורת ממשיכים להלל אותו.

"מסי יותר שמח", נכתב בשער עיתון "ספורט". "הארגנטינאי חיפש משחק גדול כמו בסן ממס כדי להיזכר ברגשות הטובים הכה מוכרים לו". עוד נכתב שהקפטן מרגיש בנוח עם פדרי שהביא לשיפור גדול במשחקה של הקבוצה. נזכיר כי גם בעונה די חלשה השתלט מסי על פסגת הפיצ'יצ'י (קרב מלך השערים) לצד ג'רארד מורנו ולואיס סוארס.

מנצ'סטר סיטי אורבת מעבר לפינה ורוצה לצרפו בקיץ, אפילו "משוכנעת שתצליח", כך לפי "טלגרף" הבריטי. מסי יכול להגיע כשחקן חופשי ושכרו לא יהווה בעיה. "מעטות הקבוצות שיכולות להחתימו, ולא רק שסיטי מסוגלת – הפרויק הספורטיבי שלה ישכנע את מסי", נכתב, וכך גם הקשר הטוב בינו לבין פפ גווארדיולה. האנגלים ינסו לפתות את מסי כשכבר בחוזה הקרוב יוצע לו לאחר מספר שנים להצטרף ל-MLS וצריך לזכור כי קבוצת ניו יורק שייכת לה. "זו גם תהיה אחת הדרכים לגבור על פריז סן ז'רמן במירוץ", נכתב.

שער עיתון "ספורט" | צילום מסך: "ספורט"

ובחזרה לברצלונה. פדרי "זכה" לכתבת שער ב"מונדו דפורטיבו". "בום פדרי", נכתב שם. שווי השוק שלו קפץ פי עשרה – מחמישה מיליון יורו ועד ל-50 מיליון יורו. רק ליאו מסי, אנסו פאטי, מארק אנדרה טר שטגן ואנטואן גריזמן בערך ערך שוק גבוה יותר. בתקשורת בספרד נכתב אפילו כי בקבוצה מצפים שיוזמן לסגל הנבחרת.

שחקן נוסף שזוכה לשבחים הוא עוסמאן דמבלה. בכתבה ב"ספורט" נטען שקשר הכנף הצרפתי חווה את הרגעים הטובים ביותר שלו במועדון, שלוש וחצי שנים לאחר הצטרפותו. הצרפתי פתח בהרכב פעם שנייה ברציפות. הוא מהיר, מסוכן, שאפתן ונחוש ורק זקוק להמשכיות. "אם דמבלה ישמור על יציבות הרי שהפוטנציאל ההתקפי של ברצלונה ישודרג במידה ניכרת וזה יכול להיות כמו הרכש של המועדון לחורף", נכתב. הצרפתי עשוי לפתוח נגד גרנאדה מחר (שבת). ב-786 דקות בלבד העונה רשם דמבלה חמישה שערים ושני בישולים.

דמבלה. בתמונת ההרכב לגרנאדה | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי