התעללות: ויאריאל כבשה ארבעה שערים נגד סלטה ויגו תוך 31 דקות

ויאריאל חוגגת על סלטה ויגו | Octavio Passos/Getty Images

החבורה של אמרי לא התרשמה מהמומנטום של התכולים בשבועות האחרונים ועלתה ל-0:4 מדהים משערים של מורנו, גומס, פארחו וניניו, תוצאה שנשמרה עד הסיום בדרך למקום השלישי

(גודל טקסט)

עוד לפני שאתלטיקו מדריד, ריאל מדריד וברצלונה יעלו על כר הדשא במסגרת המחזור ה-18 ב"לה ליגה", הערב (שישי) מי שהוציאו את המחזור לדרך הן סלטה ויגו ו-ויאריאל – או אם תרצו, הייתה זו "הצוללת הצהובה" שלא התרשמה מהיכולות הטובה של התכולים בשבועות האחרונים והביסה אותה בביתה בתוצאה 0:4- כשכל השערים נכבשו במחצית הראשונה!

מאז פיטורי אוסקר גרסיה לפני כחודשיים, הצליחה סלטה ויגו לרשום רצף של ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ושישה בסך הכל ללא הפסד, רצף שעצרה ריאל מדריד במחזור שעבר, אלא שוויגו הובסה במפתיע 5:2 על ידי איביזה בגביע לפני שלושה ימים והערב הושפלה כהוגן על ידי החבורה של אונאי אמרי, שבזכות הניצחון היא עם 32 נקודות במאזנה וזמנית במקום השלישי, נקודה מעל ברצלונה, ארבע פחות מריאל מדריד ושש הפרש מהמוליכה אתלטיקו.

האורחת מוויאריאל עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית, אז דני פארחו בישל לג'רארד מורנו את השער הראשון והיתרון הוכפל בסך הכל תשע דקות אחר כך, 14 דקות משריקת הפתיחה, כאשר מאנו טריגרוס סידר למוי גומס את שערו הראשון העונה בליגה. הסוף? ממש לא, כי כבר בדקה ה-19 ויאריאל עלתה ל-0:3 והפעם היה זה פארחו שהוסיף לבישול שלו גם שער שלמעשה הכריע את ההתמודדות עוד לפני הדקה ה-20 ופרננדו ניניו הצעיר קבע 0:4 מהדהד כבר בדקה ה-31.

ויאריאל כאמור במקום השלישי בטבלה עם פתיחת המחזור ה-18, סלטה ויגו נותרת שמינית והיא עם 23 נקודות.

חגגו על סלטה ויגו. שחקני ויאריאל | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי