וייסמן הפסיד 1:0 לוולנסיה, מהפך ללבאנטה נגד אייבר

שון וייסמן, ז'אומה דומנק | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

לאחר שכבש שער ניצחון נגד חטאפה, הישראלי השלים 90 דקות מאכזבות נגד העטלפים וראה את סולר מפציץ מ-20 מטרים את שער הניצחון בדקה ה-76. מלרו ומוראלס הפכו אחרי שאינואי כבש לבאסקים, 1:3 לקאדיס נגד אלאבס

קבוצות: אייבר לבאנטה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון המוחץ של ברצלונה והתיקו המפתיע של ריאל מדריד, המחזור ה-18 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. במוקד, שון וייסמן וריאל ויאדוליד הפסידו 1:0 לוולנסיה. במשחק הראשון של היום, לבאנטה חזרה מפיגור לניצחון ביתי על אייבר. מאוחר יותר קאדיס חזרה לנצח בזכות 1:3 על אלאבס.

ויאריאל – ולנסיה 1:0

דווקא לאחר שהצליחה להתאושש מההפסד בבית לברצלונה עם ניצחון על חטאפה ותיקו נגד קאדיס, הערב רשמה ויאריאל משחק ביתי מאכזב נגד ולנסיה, שמצידה רשמה ניצחון ראשון מזה שמונה מחזורים ב"לה ליגה", מאז שגברה 1:4 על ריאל מדריד.

וייסמן, שכבש שער ניצחון במשחק האחרון, פתח בחוד של מאמנו סרחיו גונסאלס והגיע למספר מצבים מול השוער ז'אומה דומנק, כולל הכשלה ברחבה שבוטלה בעקבות נבדל של הישראלי. מן העבר השני, קרלוס סולר היה שם בדיוק בזמן עבור העטלפים, ובדקה ה-76 שלח כדור אדיר מ-20 מטרים לרשת של ג'ורדי מאסיפ וניצח את המשחק.

וייסמן. משחק מאכזב לישראלי | Octavio Passos/Getty Images

לבאנטה – אייבר 1:2

המארחת התאוששה מהפסד לוויאריאל במחזור הקודם ורשמה ניצחון שלישי בחמשת משחקי הליגה האחרונים, בעוד יריבתה מחבל הבאסקים, שרק לפני שבוע קטעה רצף של חמישה מחזורים ללא ניצחון, שמטה יתרון וחזרה להפסיד ונותרה במרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. טקאשי אינוי היפני כבש לזכות אייבר בדקה ה-51, גונסאלו מלרו איזן כעבור 14 דקות ובדקה ה-76, חוסה מוראלס, שבישל למלרו, כבש בעצמו, השלים מהפך והעניק ללבאנטה ניצחון ראשון על אייבר מאז מרץ 2018.

קאדיס – אלאבס 1:3

העולה החדשה סוף סוף חזרה לנצח ועלתה למקום השמיני בטבלה. אלכס פרננדס כבש ראשון בדקה ה-16 לזכות הצהובים, חוסלו איזן בדקה ה-23 בפנדל. בתחילת המחצית השנייה הבאסקים התפרקו בשל הרחקה של טאצ'י, קאדיס ניצלה זאת עם שני שערים של אנטוני לוסאנו (56) ואלברו נגרדו (68).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי