"מריח כמו אליפות": אתלטיקו דוהרת עם הגנת ברזל

אנחל קוראה, קיירן טריפייר | Denis Doyle/Getty Images

בספרד מחמיאים לקבוצה של סימאונה, שהבטיחה את אליפות החורף אחרי 0:2 על סביליה ושמרה על רשת נקייה יותר פעמים מכל קבוצה בחמש הליגות הגדולות באירופה, מלבד פ.ס.ז'. סאול קטע את הבצורת ויצא במונולוג

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד שמה אמש (שלישי) את ההדחה המביכה מגביע המלך מאחוריה, כאשר גברה בביתה 0:2 על סביליה במשחק השלמה מהמחזור הראשון ורשמה ניצחון חמישי רצוף, שהמשיך את מה שנראה כמו דהירה לעבר אליפות ראשונה מאז 2014. אנחל קוראה וסאול ניגס כבשו לזכות הקבוצה של דייגו סימאונה, שנמצאת בפסגה בפער של ארבע נקודות מריאל מדריד, אך עם שני משחקים חסרים לעומת היריבה העירונית.

"הקולצ'ונרוס" שמרו על רשת נקייה בפעם ה-11 ב-16 משחקי ליגה העונה, יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הגדולות באירופה, מלבד פריז סן ז'רמן שעשתה זאת גם היא ב-11 משחקים. נתון מעודד נוסף מבחינתה של אתלטיקו מספר כי היא ניצחה בכל שבעת המשחקים שבהם פתחה ללא ז'ואאו פליקס בהרכב, בכל המסגרות. הפורטוגלי, שרשם חמישה שערים וארבעה בישולים ב-15 הופעות בליגה עד כה העונה, נכנס אתמול מהספסל בדקה ה-66.

הכותרות בעיתוני מדריד חגגו את "זכייתה" של אתלטיקו באליפות החורף וב"מארקה" נכתב כי העונה הזו של האדומים-לבנים מריחה כמו אליפות מסיבות רבות. סימאונה היה מעט יותר מאופק ובסיום המשחק אמר: "עצם העובדה שהשחקנים מתקדמים ונלחמים בכל משחק נותנת לי תקווה. כל השאר יבוא כתוצאה מזה".

כובשי השערים סיכמו גם הם את הניצחון. קוראה הדגיש את היעילות ההגנתית של קבוצתו: "ידענו שנסבול בדקות מסוימות. במחצית הראשונה הם לא סיכנו אותנו, בשנייה היה להם מצב אחד גדול והם החזיקו הרבה בכדור, אבל לא עשו לנו נזק. זה חשוב עבורנו. ידענו כמה שחקני סביליה איכותיים ואיך הם משחקים תמיד. אנחנו מתכוננים לכל משחק במטרה לנצח, רוצים להיות בחלק העליון של הטבלה ולהמשיך להיאבק".

קוראה חוגג. אתלטיקו דוהרת | Denis Doyle/Getty Images

עבור סאול השער היה משמעותי הרבה יותר ברמה האישית. הקשר הספרדי לא כבש מעל חצי שנה, מאז הצמד נגד ברצלונה ב-30 ביוני, עד שאתמול קטע את הבצורת 10 דקות לאחר שעלה כמחליף: "שמח שעזרתי לקבוצה עם שער. זה עוזר לי להחזיר את הביטחון, אבל המפתח הוא בעבודה היומיומית בשביל לא להישבר מנטלית. אני עובד גם עם אנשים מחוץ למועדון ולא רק בפן הפיזי, הכל עוזר ומשתלם".

סאול המשיך במונולוג על הנושא הפסיכולוגי, שהתודעה לגביו התעצמה בספרד לאחרונה, בין השאר בעקבות גילויו של ליאו מסי בראיון. "אם לא דיברנו על זה, זה בגלל שהאנשים בחוץ לא רואים מה קורה בתוך הכדורגל", אמר שחקנה של אתלטיקו, "כל מה שקורה מורגש מאוד ומקרין גם למשפחות, לחברים, לקשר שלך עם העולם וזה מסובך. יש אנשים שרואים שחקן שהדברים לא הולכים לו, הם שליליים כלפי זה ולא עוזרים. אני רוצה להודות לחלק מהאוהדים שהגיעו למתחם האימונים לעודד אותי, אלה דברים שעושים את ההבדל. אמשיך לעבוד כדי לעשות אותם גאים".

סאול קטע את הבצורת | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי