מודריץ' התייחס לעתידו לפני בילבאו: "הדברים הולכים לכיוון טוב"

לוקה מודריץ'. חזר להרכב | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

בצל הדיווחים על הארכת חוזהו במועדון, הקשר הוותיק של ריאל מדריד דיבר לקראת חצי גמר הסופר קופה (חמישי החל מ-21:50, ספורט2): "נעשה הכל כדי להעפיל לגמר". זידאן התייחס למעמדם של אודגור ויוביץ'

(גודל טקסט)

אחרי התיקו המאכזב בליגה, שאיפשר לאתלטיקו מדריד לברוח ולהגדיל את הפער בפסגה לארבע נקודות, ריאל מדריד תפגוש מחר (חמישי החל מ-21:50, ישיר בספורט4) את אתלטיקו בילבאו במסגרת חצי גמר הסופר-קופה ותקווה לנצח ולהעפיל לקרב על התואר, שם תמתין המנצחת במשחק המסקרן שייערך הערב בין ריאל סוסיאדד לברצלונה (החל מ-21:50, ישיר בספורט4).

רק ברצלונה (13) זכתה בסופר-קופה יותר פעמים מריאל מדריד (11), שכזכור הניפה את התואר אשתקד לאחר ניצחון על אתלטיקו במדריד בפנדלים בגמר שנערך בערב הסעודית. הבלאנקוס אמנם יגיעו להתמודדות מחר אחרי 0:0 מאכזב נגד אוססונה, אך במאזנם תשעה משחקים רצופים ללא הפסד (מתוכם שבעה ניצחונות) ושער חובה אחד בארבעת המשחקים האחרונים.

בילבאו תגיע למשחק רעננה וזאת לאחר שמשחק הליגה שלה מול אתלטיקו מדריד נדחה בשל תנאי מזג האוויר. מרסליניו, שהפסיד 3:2 לברצלונה בבכורה על הקווים, יקווה לרשום את ניצחונו הראשון, כאשר שחקניו נמצאים בתקופה רעה ובמאזנם שני ניצחונות בלבד בתשעת המשחקים האחרונים. משחק הליגה בדצמבר הסתיים ב-1:3 לריאל, שלא הפסידה לבילבאו מאז 2014/15.

שחקני ריאל מדריד חוגגים | Angel Martinez/Getty Images

באשר להרכב, מסתמן שזידאן ייאלץ להסתדר שוב ללא דני קרבחאל שסובל מפציעת שריר ולוקאס ואסקס אמור להמשיך בעמדת המגן. על המקום במרכז המגרש לצד קאסמירו וטוני קרוס מתחרים לוקה מודריץ' ופדריקו ואלוורדה, כשנראה שהקשר הוותיק ימשיך ב-11. מרקו אסנסיו, אדן הזאר וקארים בנזמה יפתחו בהתקפה ואילו במרכז הגנה יעלה סרחיו ראמוס, שמחפש את התואר ה-23 שלו במועדון, מה שישווה אותו לפאקו חונטה כשחקן ריאל המעוטר ביותר.

מודריץ' התייצב למסיבת העיתונאים והתייחס לעתידו, כשעל פי הדיווחים בספרד הקשר סיכם במועדון עד קיץ 2022: "אני לא יכול להגיד הרבה, אבל אני מדבר עם המועדון והכל הולך לכיוון טוב". מודריץ' התייחס לעומס: "אנחנו בהחלט יכולים לעמד בקצב המשחקים, המאמן בחר פחות או יותר באותו ההרכב אבל כולם חשובים וכולם יקבלו הזדמנויות. כולן יכולות לזכות בסופר-קופה, אין פייבוריטיות, נעשה הכל כדי להגיע לגמר ואז להילחם על התואר".

על סרחיו ראמוס: "אני לא שם את עצמי בשום צד. סרחיו חבר טוב שלי ואני רוצה את הטוב ביותר עבורו, הוא מאושר, זה בינו לבין המועדון, לא אסתבך בזה". על אדן הזאר: "כולנו מכירים את הרמה שלו, במדריד הוא הצליח להראות זאת רק לכמה רגעים, כי הוא לא היה כשיר. הבעיה היא הפציעות לטעמי. הוא שחקן נהדר והוא יוכיח את עצמו. הוא צריך המשכיות. הוא יראה מדוע ריאל החתימה אותו, יש לו הכל".

סרחיו ראמוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

לצד מודריץ' במסיבת העיתונאים התייצב כמובן המאמן זינדין זידאן, שאמר: "בילבאו חזקה מאוד, נצטרך לעשות משחק נהדר כדי לנצח".

האם דיבר עם אודגור לפני כמה ימים: "שימשיך לעבוד, הוא שחקן אהוב, הוא במדריד, בוודאי שהוא יצליח כאן. הוא לא שיחק בזמן האחרון אבל עליו לעבוד קשה, יהיו לו דקות. זה רגע ספציפי קשה. אני רואה אותו מעודד ובטוח". בהמשך נשאל על הצעירים: "צריכים להמשיך לעבוד קשה, כולם רוצים לשחק, עם 25 שחקנים זה בלתי נמנע שחלקם ישחקו פחות. הם מתאמנים, העונה ארוכה. בתקופות מסוימות כל אחד יתרום את חלקו".

האם יוביץ' עוזב: "הוא איתנו, הוא שחקן שלנו, הוא לא בסגל כי הוא פצוע. לא אמרו לי שום דבר כרגע לגביו, נראה מה יקרה". בהמשך נשאל למה הוא רצה להחתים את יוביץ': "הוא חלוץ שכובש שערים, זה מה שרצינו ממנו. הוא בן 21, הוא שחקן צעיר, הוא אותו הדבר. לא היה לו מזל, הוא סבל מפציעות וקשיי הסתגלות. עליו ללמוד דברים, יש לו תכונות טובות, אין לנו ספקות לגביו".

ומה קורה בגזרת הרכש? אחרי הדיווחים על כך שדויד אלאבה מבאיירן מינכן יצטרף בקיץ, בספרד טוענים היום שהאוסטרי דורש מריאל שכר אסטרונומי בגובה כ-20 מיליון יורו לעונה ואם המגן לא יתפשר בצורה משמעותית העסקה לא תצא לפועל. באשר ללוקה יוביץ', כאמור, ב"מארקה" מדווחים שהחלוץ, ששיחק רק ארבע פעמים העונה במסגרת הליגה, יושאל לאקסית פרנקפורט עד תום העונה ללא אופציית רכישה.

דויד אלאבה | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי