צפו בתקציר: ריאל מדריד הפסידה 2:1 לאתלטיק בילבאו בחצי גמר הסופרקופה

לאחר שברצלונה הבטיחה את מקומה במשחק הגמר, הבאסקים גברו על אלופת ספרד במלאגה וייפגשו את הקטלונים בראשון (21:50, ישיר בספורט4). צמד של ראול גארסיה (18,38) הכריע, בנזמה רק צימק (73). הופעה מאכזבת להזאר

(גודל טקסט)

ריאל מדריד איבדה תואר ראשון לעונת 2020/21. כיממה לאחר שברצלונה עלתה לגמר הסופרקופה, ריאל מדריד קיוותה הערב (חמישי) להשיג את הכרטיס השני, אך אלופת ספרד הפסידה 2:1 לאתלטיק בילבאו. צמד של ראול גארסיה הכריע את המשחק ושלח הביתה את מחזיקת הגביע בידיים ריקות. משחק הגמר ייערך ביום ראשון הקרוב (17.1, 21:50, שידור ישיר בספורט4)

שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות אחרי תוצאות מאכזבות. ריאל סיימה בתיקו מאופס נגד אוססונה בליגה, כאשר בילבאו מצידה הפסידה 3:2 לבארסה. בתקשורת בספרדית דווח על מכה גדול לזינדין זידאן לקראת שריקת הפתיחה, זאת בעקבות פציעה של סרחיו ראמוס בחימום, אבל הקפטן קיבל את הטיפול ועלה בהרכב של מאמנו למשחק ה"נוק-אאוט" החשוב.

שחקן נוסף שקיבל הרבה תשומת לב הוא אדן הזאר, עליו תלו במדריד תקוות רבות לאחר שהחלים מפציעה נוספת ופתח בהרכב לצד מרקו אסנסיו ומלך השערים של הקבוצה, קארים בנזמה. מן העבר השני, אינאקי וויליאמס וגארסיה פתחו בחוד של מארסליניו, שמאמן את בילבאו עשרה ימים בלבד אך כבר רשם ניצחון יוקרתי ביותר עבורו.

ניצחון גדול של אתלטיק בילבאו על ריאל מדריד | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

כמו בפעמים קודמות בשתי העונות האחרונות, הזאר לא עמד בציפיות ולא הצליח להביא את האיכויות המוכרות שלו לדשא. השחקנים באדום-לבן פתחו היטב את המשחק, ובדקה ה-18 דני גארסיה שלח כדור עומק, וויליאמס אפשר לכדור להגיע לראול גארסיה והשחקן הוותיק הכניע את טיבו קורטואה. עשרים דקות בדיוק לאחר מכן הוא גם השלים צמד במשחק מהנקודה הלבנה, זאת לאחר שלוקאס ואסקס טעה והכשיל את איניגו מרטינס ברחבה.

במחצית השנייה, כשהיא עם הגב אל הקיר, ריאל מדריד החלה להפעיל לחץ עוד יותר גדול על השער של אונאי סימון. זה התחיל עם שתי בעיטות מסוכנות של אסנסיו, כולל אחת שננעצה בעמוד, והמשיך עם שער מצמק של בנזמה, שאושר לאחר בדיקת VAR. לאחר מכן, החלוץ הצרפתי מצא שוב את הרשת, אך הפעם הוא עמד בנבדל ודאי והשוויון היקר נפסל.

בדקות הסיום ובאופן אופייני לו, ראמוס עלה לעמדת החלוץ ולא מעט כדורי גובה נשלחו לראש המפורסם שלו, שכבר עשה את זה בעבר בדקות האלו. לצערו של הבלם, הכדורים שנגח רק שרקו ליד המסגרת, ולמעשה חרצו את גורלה של ריאל מדריד במשחק.

ראול גארסיה חוגג. צמד שלו הכריע | Berengui/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי