רשמית: ליאו מסי הורחק משני משחקים, ברצלונה הודיעה שתערער

הכוכב ספג עונש יחסית קל בניגוד לתחזיות הראשונות, אך המועדון מנסה להפחית אותו למשחק הגביע בלבד נגד קורנייה, כדי שלא יחמיץ גם את אלצ'ה במסגרת הליגה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

יומיים אחרי שברצלונה הפסידה 3:2 דרמטי לגמרי לאתלטיק בילבאו ואיבדה את הסופר קופה הספרדי, התואר הראשון של העונה אם תרצו, היום (שלישי) נערך השימוע של ליאו מסי בבית הדין של ההתאחדות בספרד בעקבות הכרטיס האדום שספג בדקה ה-120 והוחלט על הרחקתו משני משחקים.

קטלוניה עדיין סוערת סביב הרחקת מסי, שראה את הכרטיס האדום הראשון שלו במדי ברצלונה ב-745 משחקים והשלישי בסך הכל בקריירה (הורחק פעמיים בנבחרת ארגנטינה) וברצלונה הודיעה שזו אחת הסיבות שבגינן היא מערערת, מכיוון שמדובר באבסורד שהכוכב מורחק משני משחקים על עבירה שביצע בדקה ה-120 ובגינה הורחק לראשונה בקריירה.

בעקבות הרחקת מסי היום משני משחקים, הוא יחמיץ את משחק הגביע נגד קורנייה ביום חמישי, ממנו בין כה היה צפוי לקבל מנוחה, וכן את משחק הליגה הקרוב נגד אלצ'ה – שכעת ברצלונה נלחמת כדי שהוא יוכל ליטול בו חלק.

צפו: ברצלונה הפסידה 3:2 בגמר הסופר קופה

מסי, כידוע, נראה חובט בפניו של שחקן אתלטיק בילבאו שמנסה להצר את צעדיו ולמנוע ממני לעשות תנועה לכיוון החבה, עבירה שהשופט חיל מנסאנו לא ראה בזמן אמת ואת ההחלטה להרחיק את הארגנטינאי הוא קיבל לאחר קריאה משופטי המסך וצפייה באירוע. גם עברו הנקי של מסי על המגרש, משמע ללא הרשעות, יובילו הוביל לכך שהעונש די מינימלי ושכעת ברצלונה אף מנסה להפחיתו עוד יותר – על אף שתחילה נטען כי הוא עלול לספוג הרחקה מארבעה משחקים.

בנוסף לכל, הבוקר פורסם בעיתון "ספורט" כי לברצלונה צילום תקריב של האירוע שמגלה כי מסי אמנם השתמש בידו בניסיון לחמוק מהשומר וייתכן שביצע עבירה, אבל אינו פגע כלל בפניו של אסייר ויאליברה. שופט המשחק כתב בדו"ח כי מסי נהג באקט אלים והכה את היריב בזרועו.

פגע בפניו של שחקן בילבאו? הצילום מתוך "ספורט" | צילום מסך מתוך "ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי