ה-VAR שוב במוקד: "בושה שפסלו לשון וייסמן שער על דבר כזה"

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

ויאדוליד סיימה ב-2:2 ביתי מאכזב נגד אלצ'ה שמתחת לקו האדום, אך בספרד עסקו בנגיעת היד הגבולית של הישראלי שמנעה ממנו לחגוג בפעם הרביעית העונה: "שון אמר לי שהוא לא הרגיש שנגע בכדור", סיפר מאמנו

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

ריאל ויאדוליד פתחה את המחזור ה-19 בספרד עם 2:2 ביתי נגד אלצ'ה, תוצאה מאוד מאכזבת עבור הסגולים שפגשו קבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום ולא השכילו לנצל את המצב הרע בו נמצאת יריבתם כדי להגדיל את פער שתי הנקודות ביניהן, ולחלוץ שון וייסמן היה זה ערב כלל לא פשוט.

הישראלי נותר עם שלושה שערים ב"לה ליגה" אחרי שכבר בפתיחה בעט וראה את הכדור שלו נעצר בקורה, במחצית השנייה הוא הבקיע ובבדיקת VAR זיהו שופטי המסך נגיעת יד של הישראלי ומנעו ממנו לחגוג ולמזלו הרב בדקה ה-89 הצליחה קבוצתו להשיג שוויון דרמטי ולמנוע ירידה מתחת לקו האדום.

לא כולם בספרד אהבו את החלטת שופטי המסך לפסול את שערו של וייסמן ושחקן העבר של ריאל ויאדוליד, בורחה פרננדס, אף צייץ: "גבירותי ורבותיי, זה ה-VAR…זה לא כדורגל, זו פשוט בושה שפסלו שער כזה", כתב על ההחלטה שמנעה מוייסמן שער יקר. גם בתקשורת הספרדית החמיאו לווייסמן על משחק בו היה מעורב, על אף שלא כבש או בישל, וטענו שמדובר בחוסר צדק שהשער שלו נפסל.

מאמן ויאדוליד, סרחיו גונסאלס נשאל בסיום אם שוחח עם וייסמן בנושא ואמר: "שון אמר לי שהוא בכלל לא הרגיש שהוא נגע בכדור עם היד ושזה אירוע שנתון לפרשנות. שאלתי את השופט והוא אמר לי שלפי החוקים החדשים, כל נגיעה של הכדור ביד מובילה לביטול שער. הוא התעקש שזה לא משנה אם הכדור נגע קודם לכן בשחקן יריב ומשם ניתז ליד".

וייסמן. כבר חגג את שערו הרביעי העונה | Octavio Passos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי