קומאן: "פריז רוצה את מסי? גם אני הייתי רוצה את ניימאר ואמבפה"

ליאו מסי | Quality Sport Images/Getty Images

לפני משחק הגביע מול קורנייה (רביעי החל מ-21:55, ספורט3), מאמן ברצלונה נשאל על כך שפוצ'טינו הביע בפרעוש עניין: "לא יודע מה יקרה בעתיד". וגם: מיעוט הדקות של פיאניץ', היעדרותו של דסט והיריבה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה בגמר הסופר-קופה לאתלטיק בילבאו בתום דרמה גדולה, ברצלונה תתארח מחר (רביעי החל מ-21:55, ישיר בספורט3) אצל קורנייה המפתיעה מהליגה השלישית בהתמודדות שתנעל את שלב 32 האחרונות בגביע המלך ותקווה לעבור את המשחק בשלום.

ברצלונה, שתופיע ללא הכוכב המורחק ליאו מסי ותחסר גם את סרג'י רוברטו וסרג'יניו דסט, שסובל מכאבי שרירים ולא התאמן עם חבריו, צפויה לעלות בהרכב משני. מנגד, אחרי שהדיחה את אתלטיקו מדריד, קורנייה הצנועה תקווה להמשיך להדהים את ספרד ואת עצמה.

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן דיבר במסיבת העיתונאים והתייחס להרכב: "אני אעשה הרבה שינויים. כמה ובאיזה עמדות? אתם תגלו מחר לפני המשחק. דסט לא יהיה בסגל, הוא סובל מבעיות פיזיות ואני לא חושב שהוא יהיה איתנו גם במשחק הליגה מול אלצ'ה. סרג'י רוברטו אמור לחזור להתאמן עם הקבוצה בקרוב".

סרגיניו דסט | Xavier Bonilla/NurPhoto via Getty Images

על היריבה: "בגביע המלך תמיד יש הפתעות, קבוצות מהליגה השלישית, סינדרלות, שמגיעות ומחסלות מועדונים גדולים. הן משחקות על דשא סינטטי ועבורן מדובר במשחק העונה. בעיניי דשא מלאכותי זה לא כדורגל אמיתי, אבל זה לא תירוץ. עלינו להשתפר בהגנה. לדעתי אנחנו בדרך הנכונה, במיוחד בליגה".

על העניין שהביע מאוריסיו פוצ'טינו במסי: "פ.ס.ז רוצה אותו? אם הייתה שואל אותי על עניין בניימאר ובקיליאן אמבפה,גם אני הייתי אומר כן. אני לא יודע מה יקרה בעתיד, כך שאני לא יכול להגיב לדברים כאלה. מסי מתאמן בשיא הרצינות, לא ראיתי שום דבר מוזר. כולם היו עצובים על התוצאה בסופר-קופה, אבל אין מה לעשות וצריך להתקדם. הוא הורחק לשני משחקים, הגשנו ערעור, אבל מעבר לזה אני לא יכול לומר שום דבר".

על מיעוט הדקות של פיאניץ': "זה מצב מסובך מבחינתו, והוא צריך לעבוד כדי לשנות את זה, יהיו לו את המשחקים שלו כדי להוכיח את עצמו. ככה זה בקבוצות גדולות, תמיד ישנה תחרות".

ליאו מסי | Fran Santiago/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי