צמד לקנאלס, 1:2 ומהפך לבטיס על סלטה ויגו

סרחיו קנאלס חוגג | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

הקשר נהנה משני בישולים של פקיר ועזר לקבוצתו להשיג שלוש נקודות וניצחון שני ברציפות, לעומת סלטה שסופרת שלושה הפסדים רצופים. חטאפה ניצחה את הואסקה המתרסקת, ויאריאל וגרנאדה נפרדו ב-2:2 סוער ודרמטי

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגה הספרדית נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים. במוקד, בטיס גברה 1:2 על סלטה ויגו אחרי מהפך. בנוסף, חטאפה הצליחה להשיג 0:1 קשה על הואסקה. לאחר מכן, ויאריאל וגרנאדה נפרדו ב-2:2 סוער ודרמטי.

בטיס – סלטה ויגו 1:2

ניצחון נאה לירוקים של מנואל פלגריני, שחיברו ניצחון שני ברציפות וטיפסו למקום השמיני בטבלה. לעומתם, האורחים סופרים הפסד שלישי ברצף ונמצאים במגמת ירידה. זה דווקא התחיל טוב עבור סלטה, כאשר סנטי מינה העניק לה יתרון בדקה ה-15, כאשר מצא את הרשת אחרי כדור קרן. 10 דקות חלפו וסרחיו קנאלס קבע 1:1, כאשר בעט היטב מקצה הרחבה כדור מצוין לפינה השמאלית אחרי בישול של נביל פקיר. בדקה ה-44 שוב פקיר בישל לקנאלס שהשלים צמד בגלגול קל מתוך הרחבה לרשת.

שחקני בטיס | Fran Santiago/Getty Images

ויאריאל – גרנאדה 2:2

מה לא היה הערב באצטדיון הקרמיקה שבוויאריאל? מלבד ארבעה שערים, גם כרטיס אדום בתוספת הזמן ופנדל מוחמץ בדקה ה-93 על ידי המארחת, אשר חרץ את גורל המשחק. כבר במחצית הראשונה ניתן היה לראות את הקצב הגבוה של המשחק, בדקה ה-21 רוברטו סולדאדו העלה את גרנאדה ליתרון, אך רובן פנייה איזן שמונה דקות לאחר מכן.

בדקה ה-65 ויאריאל השלימה גם מהפך אחרי פנדל מוצלח של מוי גומס, אבל 10 דקות לאחר מכן התוצאה שוב התאזנה אחרי שקנדי היה במקום הנכון וקבע 2:2. בדקה ה-91 יאן בריס אטקי ספג אדום ישיר לאחר עבירה גסה ברחבה שלו, פאקו אלקאסר ניצב בנקודה הלבנה על מנת לנצח את המשחק, אבל החמיץ בענק!

אלקאסר מאוכזב בסיום. הספרדי החמיץ פנדל דרמטי | David Ramos/Getty Images

חטאפה – הואסקה 0:1

ניצחון שני ברציפות למארחת מול נועלת הטבלה החלשה, שסופרת ארבעה הפסדים רצופים ונראית בדרך הבטוחה לליגה השנייה. המשחק היה צמוד, ומי שעשה את ההבדל היה מאורו ארמבארי בדקה ה-69, אחרי שקיבל מסירה מקלס אלנייה המושאל מברצלונה וסיים עם כדור ברשת מתוך הרחבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי