יתחרה עם וייסמן: בנו של אקס מכבי ת"א בדרך לוויאדוליד

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

קנאן קודרו, בנו של מהו קודרו, חלוץ העבר של הצהובים וברצלונה, צפוי להגיע בהשאלה מאתלטיק בילבאו לקבוצה של הישראלי ולהוות תחרות נוספת על ההרכב. שחקן נבחרת ישראל בתמונת ה-11 ללבאנטה בשישי

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שון וייסמן תפס מקום של קבע בהרכב של ויאדוליד בתקופה האחרונה. החלוץ, שיחגוג בחודש הבא יום הולדת 25, פתח בכל שבעת המחזורים האחרונים של הקבוצה בליגה ובמחזור האחרון אף נפסל לו שער ב-2:2 הדרמטי מול אלצ'ה בקרב התחתית.

שחקן נבחרת ישראל כבש עד כה שלושה שערים ב-15 הופעות בליגה הספרדית, וכעת נראה שהולכת להיות לו תחרות חדשה על ההרכב. זה היה ידוע שוויאדוליד מתכוונת להחתים חלוץ נוסף בינואר, והיום (חמישי) מדווח בתקשורת הספרדית כי אחד כזה בדרך.

מדובר בקנאן קודרו, לא אחר מאשר בנו של מהו קודרו, ששיחק בעבר במכבי תל אביב וברצלונה. קודרו הבן (27) משחק באתלטיק בילבאו ולא מקבל יותר מדי דקות, כאשר רשם שלוש הופעות בלבד העונה, בהן מצא את הרשת פעם אחת.

קנאן קודרו | Perez Meca/MB Media/Getty Images

עוד לפני ההתעניינות בקודרו, ויאדוליד בדקה את האפשרות לצרף את ג'ון באוטיסטה מריאל סוסיאדד, אך המאמן לא הסכים לשחררו ולאחר מכן החלו המגעים עם שחקן בילבאו, שאם יגיע, יהיה זה בעסקת השאלה. על פי התקשורת הספרדית, העסקה קרובה לביצוע.

וייסמן כבר הצהיר שהוא לא חושש מתחרות אם יצטרף חלוץ נוסף, וכעת יצטרך להמשיך להוכיח את עצמו על כר הדשא. מחר תהיה לו הזדמנות, כאשר ויאדוליד מהמקום ה-16 תתארח אצל לבאנטה מהמקום ה-12, ותנסה להתרחק מהקו האדום. שחקן נבחרת ישראל נמצא בתמונת ההרכב וצפוי לעלות ב-11.

שון וייסמן | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי