סוארס הציל את אתלטיקו מדריד, שפתחה פער של שבע נקודות בפסגה

לואיס סוארס | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

האורוגוואי השלים צמד בדקה ה-89 והעניק למוליכה 1:2 דרמטי בחוץ על אייבר, שהובילה מפנדל שכבש השוערנ שלה. הפער מריאל מדריד צמח וברצלונה השלישית כבר במרחק של 10 נקודות. וגם: 1:1 מאכזב בין ולנסיה לאוסאסונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגה הספרדית הגיע הערב (חמישי) לסיומו עם ניצחון נוסף ודרמטי של אתלטיקו מדריד, 1:2 על אייבר הודות לצמד של לואיס סוארס בדקות 40 ו-89. עוד קודם לכן, נפרדו ולנסיה ואוסאסונה ב-1:1 במסטאייה.

אייבר – אתלטיקו מדריד 2:1

הקולצ'ונרוס סיימו את דרכם בגביע על ידי קורניה מהליגה השלישית בשבוע שעבר וכך נהנו מתשעה ימי מנוחה מאז המשחק האחרון שלהם בליגה, 0:2 על סביליה, אבל לא כך הם רצו להיראות דווקא אחרי תקופה כה משמעותית שאפשרה להם לצבור אנרגיות וכוחות מחודשים. למזלה של אתלטיקו מדריד, היא ניצחה בתום דרמה גדולה.

השוער הסרבי מרקו דמירטוביץ' סיפק מספר הצלות נהדרות בין הקורות של אייבר, אבל בעיקר הדהים את אתלטיקו כשבדקה ה-12 ניצב מול יאן אובלק והכניע אותו עם פנדל מדויק. אצל אתלטיקו בלט עד מאוד החיסרון של קוקה, אבל היא הצליחה בכל זאת לרדת להפסקה בשוויון בזכות שער של לואיס סוארס בדקה ה-40.

אייבר עמדה היטב מול אתלטיקו והצליחה לנטרל אותה עד הדקה ה-89, אלא שאז, במשחק שכבר נראה גמור, הצליח סוארס לסחוט פנדל ובצ'יפ נפלא קבע את תוצאת המשחק, 1:2 שאולי לא מגיע לאתלטיקו מדריד – אבל בזכותו היא עם שלוש נקודות במאזנה, כבר 44 במספר והיא ביתרון של שבע נקודות מריאל מדריד ו-10 מברצלונה, ולחבורה של דייגו סימאונה עוד משחק חסר להשלים. אייבר במקום ה-15 עם 19 נקודות במאזנה.

לואיס סוארס כובש בצ'יפ | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

ולנסיה – אוסאסונה 1:1

מאז תחילת אוקטובר, נערכו 14 מחזורים ב"לה ליגה" ו-ולנסיה ניצחה שניים בלבד: תחילה היא הביסה 1:4 את ריאל מדריד בהפתעה ענקית, לפני קצת פחות משבועיים נערך המשחק האחרון לפני היציאה למשחקי הגביע והעטלפים הכניעו 0:1 את שון וייסמן וריאל ויאדוליד. הערב הקבוצה של חאבי גראסיה התייצבה לקרב תחתית מול המדורגת הלפני אחרונה, ולמזלה סחטה נקודה הודות לשער עצמי במחצית השנייה.

אוסאסונה, שניצחונה האחרון בליגה היה ב-24.10 על אתלטיק בילבאו ומאז היא צברה חמש נקודות ב-12 משחקים, הדיחה את אספניול מהגביע רק לפני ארבעה ימים וגם את המשחק הערב פתחה מצוין, כאשר בדקה ה-42 ג'ונתן קאלרי הארגנטינאי מצא את הרשת והוריד את האורחת למחצית ביתרון. כאמור, ולנסיה הצליחה להוסיף נקודה נוספת למאזנה וזאת הודות לשער של אונאי גרסיה לשערו שלו בדקה ה-69, שער שקבע 1:1 בסיום והמשמעות היא שוולנסיה במקום ה-14 עם 20 נקודות במאזנה ואילו אוסאסונה נשארה במקום ה-19 עם 16 נקודות, מרחק שתי נקודות מחוף מבטחים.

קאלרי חוגג את שער היתרון | David Ramos/Getty Images
גאיה מתוסכל. מעידה נוספת של ולנסיה | Omar Arnau/Pressinphoto / Icon Sport

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי