ספרד בטירוף מהשוער "שהפך לאגדה" מול ברצלונה, שחקנים נדבקו בקורונה

רמון חואן בטירוף | Alex Caparros/Getty Images

למרות ה-2:0 של קורנייה מהליגה השלישית, רמון חואן היה האיש המדובר ביותר אחרי שעצר שני פנדלים: "מכיר את הבעיטות של פיאניץ', בבעיטה של דמבלה הייתה לי אינטואיציה". וגם: מאומתי הקורונה שמלחיצים את ברצלונה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

קורנייה מהליגה השלישית בספרד אמנם הפסידה אתמול (חמישי) 2:0 לברצלונה במסגרת שלב 32 האחרונות של הגביע, אבל כמובן שיצאה עם המחמאות אחרי שגררה את הקטלונים להארכה. עם זאת, גם אחרי שברצלונה שרדה את 120 הדקות המותחות, קיים חשש גדול במועדון שאחד השחקנים נדבק בקורונה במהלך המשחק, ואת מכיוון שהיום שני שחקני קורנייה נמצאו מאומתים לקורונה – יממה לאחר המשחק.

בינתיים, עד שבברצלונה יעברו סדרת בדיקות ומפלס הלחץ יירד, בתקשורת הקטאלונית בעיקר התעסקו בחלוקת שבחים לכל עבר לשוער רמון חואן, שכבר הראה חלק מהיכולות שלו בשלב הקודם כאשר קבוצתו הדהימה את אתלטיקו מדריד והעיפה אותה מהמפעל, אבל אתמול הגיע לשיאו.

צפו בתקציר: ברצלונה ניצחה 0:2 את קורנייה בהארכה

חואן בן ה-21 הפך לקונצנזוס בן לילה עם משחק לפנתאון, שכלל עצירת שני פנדלים למיראלם פיאניץ' ועוסמאן דמבלה, ובלי קשר, יכולת פשוט אדירה בין הקורות. דווקא השוער הצנוע והאלמוני הפך לראשון אי פעם שעוצר שני פנדלים נגד ברצלונה במשחק אחד, ובכך נכתב בספרי ההיסטוריה.

בתקשורת הספרדית היללו את השוער: "משחק של אגדה. שוער צנוע שהתחפש לגיבור. הוא היה גיבור כבר מול אתלטיקו ולא הסתפק בכך". חואן נאלץ לשחק עם קסדה על ראשו מכיוון שנפגע בגולגולתו לפני כשבועיים, והוא קיבל את ההשוואה המתבקשת ב"מארקה: "פטר צ'ך של קורנייה".

"בעוד כמה שנים הוא ייזכר כאגדה של קורנייה, בה הוא משחק מאז שהוא ילד. אם הוא ימשיך ככה, בקרוב מאוד נצפה בו בליגה הראשונה. הוא היה כמו מארק-אנדרה טר שטגן כדי לעצור את שחקני המיליונים של ברצלונה".

רמון חואן משמאל בטירוף | Alex Caparros/Getty Images

השוער הנפלא דיבר לאחר המשחק וסיפר כיצד עצר את שני הפנדלים: "ראיתי פנדלים שפיאניץ' בעט ביובנטוס, בעוד בפנדל של דמבלה הייתה לי אינטואיציה טהורה ונשארתי באמצע השער. לא ידעתי את העובדה שבארסה לא החמיצה שני פנדלים באותו משחק, אבל אני עצמי בחיים לא עצרתי שני פנדלים באותו משחק", צחק חואן.

רמון חואן עם שחקני קורנייה | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי