סוארס חגג שער 500 בקריירה, באתלטיקו מדריד מתחילים לפנטז

לואיס סוארס | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

אחרי ששוב היה הגיבור עם צמד גדול, בספרד כבר משלימים עם הזוכה הצפויה בתואר. החלוץ קבע ציון דרך מרשים ונהנה מעונת שיא עבורו ועבור המועדון ממדריד, וכל זה בגיל 33: "ידעתי שאני מגיע לקבוצה שנלחמת על תארים"

(גודל טקסט)

"סוארס רודף אחרי התואר", צעקה הכותרת של העיתון 'אס', כאשר ה'מארקה' הגדיל והוסיף לעקוץ את מסי וחבריו: "לואיס סוארס, המתנה של בארסה לאתלטיקו כדי לזכות בליגה". כך הגיבו בספרד לשני השערים של הכוכב האורוגוואי אתמול (חמישי) בניצחון 1:2 על אייבר, הצמד השלישי שלו במדי הקבוצה. "מה אפשר להגיד כשמגיעה פתאום הזדמנות כזאת?" תהה בקול רם דייגו סימאונה כשהחלוץ חתם באופן רשמי הקיץ. "המספרים שלו מדברים בעד עצמם, זה שחקן של 25 גולים בממוצע לעונה". ספק רב כמה צ'ולו האמין שחלוץ הרכש שלו יכבוש 12 שערים תוך 17 משחקים בלבד, כשעל הדרך 'אל פיסטולרו' עולה לטבלת מלכות השערים בספרד, עם שער אחד יותר מחברו הקרוב ליאו מסי.

כשהיה בקטלוניה לקח סוארס חלק בשלישיית ההתקפה המפורסמת ביותר בעולם, שלישיית הMSN- שכללה את מסי וניימאר. 191 שערים החלוץ חורר בתקופתו בברצלונה, כולל ארבע אליפויות וארבעה גביעי המלך הספרדי, עם בונוס מיוחד בדמות ליגת האלופות, כשהוא כובש את השני בניצחון 3:1 על יובנטוס בגמר. בתחילת העונה רונאלד קומאן הגיע למועדון והצהיר שהוא רוצה להצעיר את הסגל, וסוארס, כבר בן 33, שילם את המחיר. אחרי התבוסה המחפירה 8:2 לבאיירן מינכן נוצרה תחושה של מיאוס מצד המועדון כלפיו, ולואיס מצא את עצמו עובר ללא תמורה לחברים חדשים במדריד. מסי לא הסתיר את כעסו על העזיבה של חברו הטוב, כשהעלה פוסט זועם. "לא הגיע לך להיזרק ככה".

אתמול הוא שוב היה שם בשביל לנצח את המשחק. בששת המשחקים האחרונים של הקבוצה סוארס כובש חמישה ומבשל אחד, ובכלל מאז שהגיע לספרד, רק ליאו מסי כבש יותר צמדים ממנו בלה ליגה. סימאונה עצמו הגיב על ההופעה של החלוץ אתמול. "אני לא אפסיק להגיד את זה, לואיס פשוט שחקן יוצא מן הכלל ואני שמח שהוא איתנו". הרבה בזכות האקדוחן מאורוגוואי שיורה כבר 500 שערים בקריירה' האליפות קרובה להישאר השנה במדריד, אבל להיצבע באדום-לבן.

סוארס סיכם את המשחק ואת ההופעה האישית שלו: "זו הייתה הוכחה נוספת לכך שצריך להיות יציבים כדי לרשום הישגים. ידענו שאייבר יריבה קשה במגרש שלה, המשחק הסתבך עבורנו במחצית הראשונה, הצלחנו להשוות והמחצית השנייה הייתה מלחמה, שבה היה קשה לייצר מצבים. נלחמנו עד הסוף והצלחנו לנצח. אנחנו צריכים להיות משוכנעים שאם כולם יתמקדו במטרה וייתנו הכל, אפשר לעשות דברים יפים. ידעתי שאני מגיע למועדון שתמיד נאבק על תארים ואם אצליח לעזור בשערים, בישולים או פשוט בעבודה קשה, תמיד אהיה שמח על כך".

ציון דרך מרשים. סוארס חוגג | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי