קאסמירו העביר מסר, בריאל מרוצים: "הזאר מתקרב לרמה הגבוהה שלו"

אדן הזאר חוגג עם שחקני ריאל מדריד | Helios de la Rubia/Real Madrid via Getty Images

הקשר שכבש את הראשון ב-1:4 על אלאבס: "הוכחנו שנילחם על התואר עד הסוף". הבלגי שכבש ובישל באותו ערב בסה"כ בפעם השנייה במדי הבלאנקוס סחט מחמאות: "השאיר הצצה קטנה למה שהוא מסוגל והותיר תקווה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד עברה שבוע מהגיהנום כשהודחה בצורה מבישה מגביע המלך ועוד קודם לכן הפסידה את הסופרקופה. אתמול (שבת) ללא המאמן זינדין זידאן שאובחן כחיובי לקורונה – אלופת ספרד הגיבה היטב עם 1:4 קל על אלאבס בחוץ. זה היה הניצחון הכי גבוה שלה מחוץ לביתה מזה יותר משנה, כשבתשעה בנובמבר 2019 הביסה 0:4 את אייבר. עוד לפני שאדן הזאר וקארים בנזמה כיכבו, היה זה קאסמירו שפילס את הדרך לניצחון כשכבש בנגיחה. זה היה השער השלישי שלו העונה בליגה בראש – יותר מכל אחד אחר והחמישי בכל המסגרות – הכובש השני המצטיין של הבלאנקוס.

גם בעונה שעברה השיגה ריאל 40 נקודות בקו מחצית הדרך, בתום הסיבוב הראשון, אך כעת היא בפער גדול מאתלטיקו מדריד המוליכה. קאסמירו אמר לאחר המשחק: "הראינו שאנחנו הולכים להילחם עד הסוף. זה היה משחק קשה נגד יריבה שיודעת להקשות על הקבוצות הגדולות, שיחקנו ללא שחקנים חשובים רבים, אבל זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה, הצגנו משחק שלם מהדקה הראשונה ועד הדקה ה-90. אם היה לנו משחק טוב באמת בליגה – זה זה". על שעריו אמר: "בדרך כלל שחקני הצמרת כובשים, זה לא התפקיד שלי אבל אני שמח".

להזאר יקח עוד זמן רב עד שיוריד מעליו את תווית "הפלופ" בבירת ספרד, אך אתמול הוא עשה אולי צעד ראשוני. הוא בישל את השער הראשון של בנזמה וכבש בעצמו. זו הפעם השנייה בלבד בה הזאר כובש ומבשל באותו משחק במדי ריאל. בנזמה הגיע אתמול לעשרה שערי ליגה ב-2020/21 ובסה"כ יש לו 179 בלה-ליגה והוא העפיל למקום ה-14 בכל הזמנים. בנזמה, כמו כן, הגיע ל-15 שערים בעשר מ-11 העונות האחרונות בבלאנקוס.

דיויד בטוני, עוזרו של זידאן שניהל את המשחק בהיעדרו, היה מרוצה: "שלטנו בכדור, היינו מרוכזים ורציניים בהגנה. זה היה ניצחון ראוי. זידאן שמח מאוד על היחס והגישה של השחקנים ובירכתי אותם בעצמי כמו שהוא היה עושה. הוא מרגיש טוב. כל משחק הוא סיפור שונה. נרצה לנצח גם את לבאנטה כמובן אבל קודם כל ננוח".

על הזאר: "החילופים תואמו עם זידאן. הוא היה טוב מאוד ב-63 הדקות שלו. חיפשנו רעננות ואנכיות ולכן ויניסיוס עלה לשחק. אדן סבל מפציעות רבות שהסתבכו בעונה וחצי שלו כאן אבל אנחנו מאמינים בו מאוד. צריכים להיות סבלניים כלפיו למרות שבכדורגל ועל אחת כמה וכמה בריאל מדריד – קשה לבקש את זה. הגרסה הטובה ביותר של הזאר מתקרבת".

קאסמירו חוגג עם שחקני ריאל מדריד | Helios de la Rubia/Real Madrid via Getty Images

בנזמה אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק טוב מאוד עבורנו בשביל הביטחון, רצינו לנצח. עלינו להמשיך לעבוד קשה כפי שעשינו בעבר. זה מה שהיה עלינו לעשות אחרי שבוע קשה. אנחנו עובדים על לכבוש שערים והיום הם הגיעו. אנחנו בדרך הנכונה. תמיד הרגשתי אחריות בקבוצה הזו, אני רוצה לעזור לחבריי לקבוצה. אני כבשתי פעמיים אך זו לא עבודה רק שלי. אליפות? אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, העונה עוד ארוכה". על הזאר: "בצ'לסי הוא היה שחקן נהדר וכעת הוא צריך לכתוב סיפור חדש בריאל. אני רואה אותו טוב מאוד, הוא יעזור לנו".

"סוף סוף הזאר", נכתב ב"מארקה". "משחק טוב קיבל את הסיום הראוי לו עם שער איכותי, שליטה יוצאת דופן. זו הייתה גרסה משופרת בהרבה מהכוכב שריאל זקוקה לו באופן קבוע אם היא רוצה לשאוף למשהו העונה. זה משהו שמותיר תקווה". "למרות שנראה שהוא עדיין חסר ביטחון, הוא השאיר הצצה קטנה למה שריאל ציפתה כשהחתימה אותו כדי להיות זה שיוביל את הפרויקט החדש", נכתב ב"אס".

גם לוקה מודריץ' וטוני קרוס זכו לשבחים. "היכולת שלו (לוקה) למסור עם החלק החיצוני של כף הרגל היא ממש מורשת עולמית. חבל שהמסירות שלו לא הסתיימו בשער". הגרמני זכה אף הוא לציון של שלושה כוכבים. "ככה מבקשים סליחה" ("אס") ו"בנזמה מחייה את ריאל" ("מארקה") ו"כשהוא מקבל השראה היא לא סובלת", היו כותרות נוספות.

כותרות העיתונים בספרד | צילומי מסך: "מארקה" ו"אס"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי