אתלטיקו מדריד לא עוצרת: "זה שיש לנו את לואיס סוארס זה מושלם"

לואיס סוארס, ז'ואאו פליקס | Burak Akbulut/Anadolu Agency via Getty Images

האורוגוואי, ביום הולדתו ה-34, כבש ב-1:3 על ולנסיה את שערו ה-12 העונה ב"לה ליגה", ז'ואאו פליקס פרגן לו וסיפר על שער השוויון הווירטואוזי שהבקיע: "אנחנו עובדים על זה". וגם: סימאונה לא חושב על הפער

(גודל טקסט)

הריצה האדירה של אתלטיקו מדריד נמשכת. משחק שני ברציפות שמוליכת הטבלה נקלעה לפיגור מוקדם, אמש (ראשון) זה קרה לה במשחק ביתי נגד ולנסיה בו היא ספגה אחרי 11 דקות, אבל כמו בניצחון החוץ על אייבר שלושה ימים קודם לכן, בו היא ספגה בדקה ה-12 בדרך למהפך, החבורה של דייגו סימאונה נהנתה משערים של ז'ואאו פליקס, לואיס סוארס ואנחל קוראה כדי לרשום 1:3, ניצחון שביעי ברציפות בליגה וכך שמרה על פער שבע נקודות מריאל מדריד השנייה ו-10 מברצלונה השלישית.

סוארס, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-34, נהנה מבישול נפלא של פליקס בדקה ה-54 וכבש את שערו ה-12 העונה ב-15 הופעות ב"לה ליגה", וכעת הוא חולק את פסגת הפיצ'יצ'י עם א-נאסירי מסביליה. הפורטוגלי הצעיר שבישל לו חזר להרכב וגם חתום על שער שוויון מרהיב, בזכות ביצוע וירטואוזי ומלא בנחישות.

"זה נכון ששוב ספגנו בהתחלה, אבל אנחנו קבוצה שנלחמת כל הזמן עד הסוף ואנחנו שמחים שניצחנו", אמר ז'ואאו פליקס שסיפר שהשער שלו הוא כתוצאה מתרגיל שתוכנן מראש, "זה משהו שאנחנו עובדים עליו. יש לנו נוגחים מעולים בקרנות, אבל זה טוב לפעמים גם לכבוש שערים כאלה. אנחנו בתקופה טובה ומקווים שנמשיך ככה ונוכל לחגוג בכל משחק".

הכוכב, שנרכש תמורת 126 מיליון יורו כדי להחליף את גריזמן ב-2019, הוחלף בדקה ה-62, אך טען: "צ'ולו עושה את מה שהכי טוב לקבוצה. יש לי המון מה לתת וגם לעלות מהספסל זה משהו שקורה לכולם – זה שקרה לי גם בבנפיקה. אני יודע למה אני מסוגל ומנסה לעשות הכל כדי ליהנות ולעזור לקבוצה ולחברים. זה שיש לנו שחקן כמו לואיס סוארס זה מושלם".

סוארס. 12 שערים ב-15 משחקים | Burak Akbulut/Anadolu Agency via Getty Images

לאחר מכן נשאל דייגו סימאונה על דברי החלוץ ואמר: "ז'ואאו זה שחקן שאנחנו זקוקים לו. התחרות על מקום בקבוצה מאוד קשה ואנחנו צריכים לחלק את הדקות בין כולם. ז'ואאו הוא שחקן חשוב מאוד שעוזר לנו מאוד".

מי שכן השלים 90 דקות היה "ילד היום הולדת", לואיס סוארס. צ'ולו נשאל אם הוא לא זקוק למנוחה וטען: "הוא מתאמן בצורה הכי טובה שיש ומשחק נהדר. היו הרבה משחקים שהוא הוחלף, אבל לפעמים הקבוצה צריכה אותו על הדשא. אנחנו לא חושבים על הפער מהבאות אחרינו, אלא רק על המשחק הבא נגד קאדיס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי