ללא מסי: ניצחון רביעי רצוף לבארסה. אתלטיקו גברה על ולנסיה

שחקני ברצלונה חוגגים | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

הקפטן המורחק צפה בחבריו רושמים 0:2 על אלצ'ה, דה יונג כבש ובישל פוץ'. מוליכת הליגה הספרדית חזרה מפיגור ל-1:3, בזכות שערים של פליקס וסוארס ולמרות גול ענק של ראצ'יץ'. אוסאסונה עלתה מעל הקו האדום

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, כאשר במוקד ברצלונה המשיכה במגמת השיפור, גברה 0:2 על אלצ'ה וחיברה ניצחון ליגה רביעי ברציפות. בהמשך, אתלטיקו מדריד תקווה להמשיך גם היא ברצף הניצחונות ולהגדיל בחזרה את הפער בפסגה לשבע נקודות מריאל מדריד השנייה (22:00). עוד קודם לכן, אוסאסונה השיגה ניצחון חשוב מאוד על גרנאדה.

אלצ'ה – ברצלונה 2:0

אי אפשר להגיד שברצלונה משחקת כדורגל יוצא דופן, קשה מאוד אפילו להגיד שהיא בתקופה טובה, אבל התוצאות אומרות שזהו ניצחונה הרביעי ברציפות בליגה והמשחק התשיעי ברצף ללא הפסד. גם היום, ללא ליאו מסי המורחק, היא לא הבריקה, אך השיגה שלוש נקודות נוספות, אשר צימקו בחזרה את הפער מריאל מדריד השנייה לשלוש נקודות. כרגע הקטלונים במקום השלישי, ואתלטיקו מדריד ניצבת בפסגה בגאון.

בדקה ה-39 בארסה עלתה ל-0:1. כדור רוחב שהעביר מרטין בריית'וויט מהאגף השמאלי למרכז הרחבה היה מיועד לאנטואן גריזמן, שלא הגיע אליו כמו שצריך ושחקן הגנה יריב הקדים אותו ובעט אל תוך שערו הוא בדרך לשער עצמי. פרנקי דה יונג הושיט את הרגל ומהקו דחק לרשת כדור שגם ככה היה נכנס, אך השער נחשב לבסוף של ההולנדי, שמצא את הרשת בפעם החמישית העונה בכל המסגרות וממשיך את השיפור שלו בחלק הקדמי.

שחקני ברצלונה חוגגים | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

אלצ'ה הייתה קרובה מאוד להשוות בדקה ה-57. אוסקר מינגסה, בלם ברצלונה, איבד כדור באופן רשלני ללוקאס בויה. החלוץ דהר עד לשער הקטלונים, היה במצב של אחד על אחד מול מארק-אנדרה טר שטגן והיה חייב לכבוש, אך לא סיפק סיומת מספיק ובנוסף שפגט אדיר של השוער הגרמני מנע ממנו שוויון. בדקה ה-87 גריזמן הגביה כדור מצוין לפרנסיסקו טרינקאו שנגח מקרוב וכמעט כבש שער בכורה, אך הפעם היה זה תורו של שוער אלצ'ה, אדגר באדיה, לספק עצירה נאה.

בדקה ה-89 ברצלונה כבשה את השני שלה וחתמה את המשחק. הפעם, פרנקי דה יונג המצוין הוסיף בישול לשער שלו כאשר הכניס מהאגף הימני כדור רוחב אל מרכז הרחבה. ריקי פוץ' המחליף, שנכנס אל כר הדשא רק שתי דקות קודם לכן, התרומם ונגח נהדר מקרוב לרשת וכבש את שערו הראשון העונה.

שחקני ברצלונה חוגגים | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

אתלטיקו מדריד – ולנסיה 1:3

הקולצ'ונרוס לא מתכוונים לעצור. הערב הם רשמו ניצחון שביעי ברציפות והחזירו את הפער מריאל מדריד השנייה בטבלה לשבע נקודות, כשעדיין חסר להם משחק ביחס לשאר הליגה. העטלפים הפסידו לראשונה אחרי חמישה משחקים בכל המסגרות ונותרו במקום ה-14.

דווקא ולנסיה הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון, בזכות שער אדיר של אורוש ראצ'יץ' שבדקה ה-11 ירה טיל קרקע-רשת מכ-30 מטרים לחיבורים. אתלטיקו מדריד לא נלחצה ובדקה ה-23, ז'ואאו פליקס איזן את התוצאה כשהגיע ראשון לכדור קרן והמשיך אותו פנימה מהאוויר. הפורטוגלי הוסיף בישול בדקה ה-54, עם מסירה ללואיס סוארס, שחגג יום הולדת 34 עם שער. האורוגוואי קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה וגלגל אותו לקורה ופנימה מזווית קשה. בדקה ה-72, יאניק קראסקו הוציא את מרקוס יורנטה להתקפה מהירה באגף ימין, הקשר השאיר לאנחל קוראה והארגנטינאי כבש את ה-1:3 שנשמר עד לשריקת הסיום.

סוארס חגג יום הולדת עם שער | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images
גם פליקס כיכב, עם שער ובישול | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אוסאסונה – גרנאדה 1:3

לפני 12 ימים הקבוצות נפגשו במשחק השלמה מהמחזור הרביעי ומי שניצחה אז הייתה הקבוצה האנדלוסית, אך הפעם החבורה מפמפלונה השיגה שלוש נקודות קריטיות שהעלו אותה מעל הקו האדום. לא פחות מ-13 משחקי ליגה ושלושה חודשים בדיוק חלפו מאז הניצחון האחרון של אוסאסונה, שסוף סוף קטעה את הבצורת והצליחה להרים את הראש מעל המים. אנטה בודימיר כבש צמד לזכות המארחת, בדקות 27 ו-39. לואיס סוארס הקולומביאני צימק בדקה ה-50 ובדקה ה-85, ג'ון מונקאיולה סגר עניין עבור אוסאסונה, שאיבדה את פקונדו רונקאליה בכרטיס אדום כשתי דקות לסיום.

בודימיר חוגג. אוויר לנשימה לאוסאסונה | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

תוצאה נוספת

סלטה ויגו – אייבר 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי