ברצלונה מושלמת בליגה ב-2021, דה יונג: "דחקתי כי גריזמן לא נגע"

שחקני ברצלונה חוגגים עם דה יונג
שחקני ברצלונה חוגגים עם דה יונג | Angel Martinez / Stringer

בארסה רשמה ניצחון חוץ רביעי ברציפות בשנה החדשה, הפעם 0:2 על אלצ'ה. ההולנדי שכבש ובישל: "אני יכול להיות יותר טוב". ריקי פוץ' חגג שער ראשון בבוגרים: "לא הבקעתי בנגיחה מאז נערים א'"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה גברה אתמול (ראשון) 0:2 על אלצ'ה ורשמה ניצחון חוץ חמישי ברציפות מחוץ לקאמפ נואו לראשונה מאז עונת 2015/16. סגנית האלופה נותרה מושלמת בליגה ב-2021 והמאמן רונאלד קומאן וחניכיו עברו בשלום גם את שני משחקי ההרחקה של ליאו מסי, שיכול לשוב לסגל כבר בגביע המלך מול ראיו ואיקאנו (רביעי ב-22:00).

בהיעדרו של מסי, איש המשחק היה פרנקי דה יונג שנמצא בתקופה טובה. ההולנדי דחק מקרוב את השער הראשון (39) וקינח עם בישול לריקי פוץ' (89) שחגג את שערו הראשון בקבוצה הבוגרת. בחזרה לדה יונג, ההולנדי הנפלא כבש את שערו השלישי בששת המשחקים האחרונים, העלה את מאזנו העונה לארבעה שערים וארבעה בישולים בכל המסגרות, כיסה לא פחות מ-11.4 קילומטרים וחטף 14 כדורים.

פוץ', שזכה העונה לארבע הופעות בלבד במסגרת הליגה ושיחק בסך הכל 25 דקות, סיכם: "זאת שנה לא פשוטה עבורי בכל הנוגע לדקות משחק, אבל אני חזק מבחינה מנטלית וגאה בחברים שלי שתומכים בי ומחזקים אותי בחדרה ההלבשה". על העובדה שהבקיע בנגיחה אמר: "הפעם האחרונה שכבשתי בראש הייתה בנערים א'".

דה יונג, שדחק את האשון ממש מקו השער, הבהיר בסיום: "נגעתי בכדור לפני שהוא עבר, אבל רק בגלל שראיתי שהבלם נגע בו ולא גריזמן. אני שמח על כך שהבקעתי ובישלתי, אבל אני מאמין שאני יכול לשחק הרבה יותר טוב. ככל שהזמן עובר אנחנו משתפרים ואני מקווה שנמשיך כך. זה היה משחק חוץ לא פשוט, אבל תפקדנו בצורה טובה והשגנו ניצחון חשוב".

קומאן התייחס בסיום לפוץ': "הוא לא מקבל הרבה דקות, אבל הוא מנסה להראות שיש לו עתיד במועדון. זה היה שער חשוב שהכריע את המשחק. אני אוהב את העובדה שהוא לא מוותר ומבין שהוא צריך להוכיח את עצמו. שלישיית הקישור שלנו היא פדרי, בוסקטס ודה יונג, השתפרנו מאז שהם משחקים ביחד. יש לנו גם שחקנים כמו פיאני'ץ ופוץ' שיכולים לעזור".

"המרחק מאתלטיקו מדריד גדול מאוד, אבל אנחנו מתכוונים לנסות להדביק אות הפער כל עוד נוכל", הבהיר קומאן כשנשאל על מירוץ האליפות. על המשחק עצמו: "היינו מרוכזים וזה היה המפתח לניצחון. אולי היינו צריכים להבקיע את השני בשלב מוקדם יותר, אבל אני מרוצה מהעבודה של השחקנים ומזלנו שיש לנו שוער נהדר, כי עשינו שגיאה שהייתה יכולה לעלות ביוקר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי