ביכולת פנטסטית: 1:5 אדיר לאתלטיק בילבאו על חטאפה

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

כדורגל נהדר של הבאסקים הסתיים בניצחון ענק. קוקורייה העניק יתרון למפסידה עם השער המהיר ביותר העונה (אחרי 18 שניות), אך ראול גרסיה (צמד), יראי בשער הבכורה בקריירה, ברנגר ודה מרקוס סידרו מהפך גדול

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגה הספרדית הגיע הערב (שני) לסיומו עם ניצחון 1:5 מרשים של אתלטיק בילבאו על חטאפה, אשר העלה את הבאסקים למקום התשיעי בטבלה. המפסידה, לעומת זאת, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, התפרקה לחלוטין במחצית השניה, נמצאת במקום ה-13 ורחוקה חמש נקודות מהקו האדום.

זה היה משחקן ה-19 העונה בליגה של שתי הקבוצות, למרות שהן רחוקות ארבע מקומות אחת מהשנייה בטבלה, הפער ביניהן עומד על נקודה אחת בלבד. ההתמודדות החלה בסערה, כאשר מארק קוקורייה העלה את חטאפה ל-0:1 כבר אחרי 18 שניות, ובכך כבש את השער המהיר ביותר העונה בליגה הספרדית. שחקן הכנף הנהדר קיבל הגבהה מקרלס אלנייה וכבש בנגיחה מצוינת.

בדקה ה-12 הגיע השוויון. איקר מוניאין ביצע מהלך אישי נהדר באגף השמאלי, הכניס את הכדור לרחבה, וראול גרסיה בסיומת פנטסטית קבע 1:1. הקצב המצוין נמשך ובדקה ה-29 חטאפה יכלה לצמק את התוצאה, אך חיימה מאטה החמיץ פנדל שהגיע אחרי נגיעת יד של אחד משחקני בילבאו ברחבה.

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

המהפך של בילבאו הגיע בדקה ה-50. ומי עשה זאת? יראי אלברס. הבלם בן ה-26, שמשחק בקבוצה מאז 2015, במשחקו ה-130 בקריירה, כבש סוף סוף את השער המקצועני הראשון שלו, כאשר גם הוא נהנה מבישול של מוניאין הנפלא, שזרח על כר הדשא לאורך המשחק כולו.

הבאסקים לא עצרו, ובדקה ה-61 עלו ל-1:3. מיקל בלנסיאגה סיפק הגבהה מושלמת מהאגף השמאלי אל הרחבה, שם המתין ראול גרסיה, שנגיחה מושלמת עוד יותר אל בין החיבורים השלים צמד פנטסטי ושער חמישי בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, והחלוץ פשוט פורח מאז מינויו של מרסליניו למאמן הקבוצה. מעבר לכך, זה היה שערו ה-100 בקריירה בליגה הספרדית.

הרביעי נכבש בדקה ה-75. איניאקי וויליאמס סיפק הכנה נהדרת ובישול גדול לאלכס ברנגר, שקיבל מסירת גדולה ונותר לו רק לגלגל מול שער חשוף את ה-1:4. הבאסקים לא עצרו כאן, ובדקה ה-82 אוסקר דה מרקוס כבש את החמישי והאחרון עם סיומת קלה מתוך הרחבה אחרי הגבהה של אסייר וייאליברה מהאגף השמאלי.

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי