מסי חזר לסגל ברצלונה, שתחסר את דסט נגד ראיו ואייקאנו

ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

הקפטן שב מהשעיה, אך קומאן לא גילה אם יפתח בהרכב בגביע (רביעי, 22:00 בספורט4). המגן סובל מכאבים בשריר הירך ולא התאמן. חובות המועדון צמחו לגובה עצום, ההולנדי דיבר על כך ועל חשיבות המפעל לקראת המשחק

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה תנסה להתקדם שלב נוסף בגביע המלך ובדרכה לרבע הגמר תעמוד ראיו ואייקאנו מליגת המשנה, שתארח אותה מחר (רביעי ב-22:00, שידור ישיר בספורט3). לשמחתם של הבלאוגרנה, ליאו מסי נכלל בסגל ויוכל לחזור לשחק אחרי שהושעה משני המשחקים הקודמים בעקבות הכרטיס האדום שספג בגמר הסופר קופה. בלעדיו, בארסה גברה בקושי 0:2 על קורנייה בסיבוב הקודם בגביע והכניעה באותה התוצאה את אלצ'ה במסגרת הליגה.

מי שלא יעמוד לרשותו של המאמן רונאלד קומאן הוא סרג'יניו דסט, שסובל מכאבים בשריר הירך ברגלו הימנית ולא נטל חלק באימון הקבוצה היום, מה שאומר כי אוסקר מינגסה צפוי לפתוח כמגן ימני לאור היעדרותו של סרג'י רוברטו הפצוע. מעבר לכך, ג'רארד פיקה, אנסו פאטי ופיליפה קוטיניו מושבתים כבר תקופה ארוכה ולא ישחקו גם מחר.

במקביל להכנות למשחק, ב"ספורט" הקטלאני עסקו היום ביעדי הרכש של בארסה לעמדת המגן השמאלי, כאשר השמות שהוזכרו הם חוסה גאיה של ולנסיה, אלפונסו פדראסה של ויאריאל ואנחליניו של ר.ב לייפציג, אם כי לגבי האחרון צוין כי הוא נחשב לאופציה יקרה מאוד ולכן גם לא סבירה.

דסט ייעדר נגד ראיו ואייקאנו | Xavier Bonilla/NurPhoto via Getty Images

נושא נוסף שזכה להתייחסות הוא המצב הכלכלי העגום של המועדון: התקשורת המקומית נכתב כי מאז פרסום הדו"ח השנתי האחרון בסוף יוני 2020, החוב לטווח קצר שעומד נגד ברצלונה צמח מ-730 מיליון יורו ל-1.17 מיליארד. על כך ועל מספר דברים אחרים דיבר קומאן במסיבת העיתונאים לקראת ראיו ואייקאנו.

"מסי מאוד רוצה לשחק, הוא ווינר ורוצה להשתתף בכל משחק", אמר קומאן על הכוכב שלו ששב לסגל, "מחר נערוך אסיפה וכשנגיע למדריד אפרסם את ההרכב. היו לו בעיות פיזיות, אבל עכשיו הוא רענן ורעב, בלי כאבים. כדי לזכות בתארים אנחנו צריכים אותו ברמה שלו. אני לא חושב שהוא עצבני על ההשעיה".

המשבר הכלכלי: "בארסה היא אחד המועדונים הגדולים שסובלים יותר מאחרים בגלל הקורונה, כי אין קהל באצטדיון ולא באים תיירים. כולנו עזרנו למועדון בקיצוץ השכר. לא יודע אם השחקנים מושפעים מכך, האם הם מרוויחים יותר מדי? זה תלוי במועדון שנתן להם חוזה. לא יודע אם זה נכון שהם לא קיבלו שכר החודש, אצטרך לברר כי לא כל מה שמתפרסם בעיתונים נכון".

רונאלד קומאן | Fermin Rodriguez/Quality Sport Images/Getty Images

חשיבות הגביע לאור המצב בליגה: "ננסה להילחם על כל התארים, אבל אני ריאלי – כשאני מסתכל על המרחק מאתלטיקו ועל כך שהם יקבלו יותר מנוחה, זה מסובך אבל נעשה הכל. אנחנו משחקים בגביע כדי לזכות בו, זו המנטליות שאני רוצה לראות מחר. לא חושב שיהיה לנו קל יותר לזכות בגלל שאתלטיקו וריאל הודחו, יש עוד יריבות גדולות וזה יתרון לשתיהן, כי הן יתעייפו פחות. אני מעדיף לשחק בכל שלושה ימים, כי זה אומר שאתה עדיין משתתף בכל מפעל".

על ראיו, שנמצאת בתמונת העלייה לליגה הבכירה: "זו יריבה מליגה נמוכה יותר, אך קבוצה ששייכת לליגה הראשונה. אנחנו פוגשים יריבה מסובכת במגרש מסובך. נרצה להשיג את התוצאה הרצויה לפני ההארכה, אבל בשביל זה צריך לעבוד באינטנסיביות. הכי חשוב שנעלה, עם הארכה או בלי, נקווה שזה יקרה לפני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי