ראמוס יחמיץ את לבאנטה, שחקנים: "זידאן לא מאמין בוויניסיוס"

סרחיו ראמוס מאוכזב | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

ריאל תארח את לבאנטה בשבת עם בעיות בהגנה: הקפטן עדיין מתאמן בצד, ואסקס ונאצ'ו ייעדרו ואודריוסולה יפתח. דאגה לגבי קרבחאל. לפי דיווח בספרד, המאמן לא יעניק צ'אנסים לקשר הכנף הברזילאי. וגם: הווידוי של קרוס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ביום שבת תחזור ריאל מדריד לאצטדיון אלפרדו די סטפאנו אחרי 28 ימים ותקווה לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות כשתארח את לבאנטה (17:15). בספרד נכתב כי המטרה של הבלאנקוס היא להשיג את מלוא 15 הנקודות עד למפגש שמינית גמר ליגת האלופות נגד אטאלנטה – גם כדי להגיע בביטחון להתמודדות וכן על מנת לשמור על חלום האליפות בחיים על אף הפער הגדול מאתלטיקו מדריד. לקראת המשחק, הבלאנקוס קיבלו חדשות לא טובות.

הקפטן סרחיו ראמוס שנעדר מההפסד בסופר קופה לאתלטיק בילבאו וכן מהניצחון 1:4 על אלאבס – שוב התאמן בצידי המגרש וכמעט בוודאות ייעדר. הקפטן לא יהיה היחיד שייחסר בחלק האחורי – אחרי 20 משחקים ברציפות בהם פתח בהרכב – לוקאס ואסקס סובל מאי נוחות. נאצ'ו, כזכור, אובחן כחיובי לקורונה בדומה למאמנו והמגן הבכיר דני קרבחאל שכבר עלה לכר הדשא, חזר לאימונים בחדר כושר ("קרבחאל בסיכון גבוה", נכתב על המגן שנעדר מ-14 משחקים העונה ובסה"כ החמיץ 65 משחקים בחמש העונות האחרונות). נראה כי אלברו אודריוסולה שפתח בהרכב פעם אחת בלבד בליגה ופעמיים בסך הכל – ישתלט על עמדת המגן הימני.

לגבי החלק הקדמי, אדן הזאר יקווה לרשום המשכיות אחרי שכבש ובישל בניצחון על אלאבס. מקומם של מרקו אסנסיו ואדן הזאר מובטח ומי שנדחק הצידה הוא ויניסיוס. ב"אל צ'ירינגיטו" דווח כי בחדר ההלבשה של ריאל בטוחים שלברזילאי אין סיכוי להשתחל להרכב. "הוא לא יקבל מזידאן עוד הזדמנויות, המאמן פשוט לא מאמין בו", נכתב.

עוד בבלאנקוס, הקשר טוני קרוס סיפר בפודקאסט על הרגע בו הבין עד כמה גדולה היא ריאל מדריד: "הרגשתי את זה מבלי לשחק אפילו. זה היה היום בו הוצגתי לתקשורת כשחקן המועדון. אני חושב שאף מקום אחר לא היה מקבל אותי ככה. 30 אלף איש הגיעו כדי לראות אותי מקפיץ כדור במשך שלוש שניות. זה היה דבר מדהים, שונה כל כך ממה שחוויתי". עוד אמר הקשר שהצטרף מבאיירן מינכן בקיץ 2014: "זה לא משנה אם זו סין, ארה"ב או 300 קילומטר ממדריד – אתה מבין את המשמעות של ריאל כשאתה רואה את התגובה של האנשים. זה המועדון הגדול בעולם".

הגרמני שזכה שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות במדי הבלאנקוס בין 2016 ו-2018 ועוד פעם אחת במדי באיירן – חולם על זכייה חמישית לפני שייפרוש. "כאן, ההצלחה שייכת לאתמול, הדבר הכי חשוב הוא ההווה וכיבוש התארים הבאים. ההרגשה לזכות בליגת האלופות היא נהדרת ואתה רוצה לעשות זאת שוב. אתה אף פעם לא מסתפק בזה. למרות ארבעת הגביעים שלי, אני רוצה את החמישי. זה יהיה קשה ואם לא אצליח זה לא כישלון, אבל כל עוד אני משחק כדורגל – אעשה הכל כדי לזכות בתואר שוב".

טוני קרוס | Oscar J. Barroso / Europa Press Sports via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי