"שון וייסמן היה לבדו בהתקפה, הוא ירד עצבני לספסל"

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

בספרד ניתחו את הופעתו של חלוץ ויאדוליד, שלא כבש בהפסד המפתיע להואסקה: "הוא עשה כמיטב יכולתו". מאמנו סרחיו גונסאלס: "זה היה המשחק הכי גרוע בקריירה שלי, לא חושש ממעמדי"

(גודל טקסט)

ויאדוליד קיבלה אמש (שישי) הזדמנות מצוינת לברוח לכיוון מרכז הטבלה במשחק הבית נגד הואסקה, שהשיגה עד אתמול ניצחון אחד בלבד, אך דווקא נועלת הטבלה הייתה עם ידה על העליונה הודות ל-1:3 מפתיע במיוחד אשר פתח מחדש את כל מאבקי התחתית.

שון וייסמן שמר על מקומו בהרכב, כבר משחק תשיעי ברציפות, אך לא מצא את שערו הרביעי בליגה הספרדית כאשר פגש את המסגרת פעם אחת בלבד והוחלף על ידי חלוץ הרכש החדש, קנאן קודרו, כבר בדקה ה-62. ב'אס' ניתחו את ההופעה של הישראלי ובעיקר החמיאו לו על רוח הלחימה: "וייסמן רצה מאוד, אבל היה לבדו בחלק הקדמי. הוא עשה כמיטב יכולתו במצב הזה וירד בכעס לספסל במצב של פיגור 3:0".

את מרב הביקורות חטף מאמן ויאדוליד סרחיו גונסאלס, שסיפר כי אינו חושש ממעמדו לאחר ההפסד: "אני לא פוחד, אני עצוב וכועס כי לא ציפינו למשחק כזה. אני מבין איך הכדורגל עובד, יש דברים שלא תלויים בי. אבל כי מה שאני רוצה הוא לדבר עם השחקנים שלי ולומר להם שאי אפשר להמשיך לשחק ככה וחייבים להשתפר בהקדם. זה היה המשחק הכי גרוע שלי בתור מאמן".

בשבוע הבא מצפה לוויאדוליד קרב תחתית נוסף אצל אלאבס מהמקום ה-18 באצטדיון מנדיסורוצה. וייסמן שלא הבקיע בארבעת משחקי הליגה האחרונים, ינסה לעזור לקבוצתו להשיג ניצחון שני ב-2021, בידיעה שהפסד מול הבאסקים עלול להוריד את הלבנים סגולים מתחת לקו האדום.

שון וייסמן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי