בארסה תגיש תביעה נגד העיתון; מסי כועס ועזיבתו מתקרבת?

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

במועדון זועמים על הדלפת החוזה של הקפטן ב"אל מונדו" - יותר מחצי מיליארד יורו והתנערו מכל אחריות: "מביעים תמיכה מוחלטת בליאו לנוכח הרצון להכפישו". בספרד בטוחים - עוד מקרה שדוחף את הארגנטינאי החוצה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

סערה בקטאלוניה. היום (ראשון) נחשפו בעיתון 'אל מונדו' פרטים חדשים על חוזהו של ליאו מסי תחת הכותרת "החוזה שהורס את ברצלונה" ונטען כי הקפטן מרוויח במועדון סכום בלתי נתפס של 555,237,619 יורו.

בעיתון נכתב כי הכוכב הארגנטינאי חתם בנובמבר 2017 על מסמך המעניק לו עד 138 מיליון יורו מדי עונה לשכר הברוטו שלו. מעבר לכך ההסכם כולל שני בונוסים: אחד המשמש למענק לחידוש החוזה (115,225,000 יורו) ואחד נוסף לנאמנותו למועדון (77,929,955 יורו).

בשעות הצהריים ברצלונה הגיבה בזעם על הדלפת המסמך ו"התנערה מכל אחריות לכך" כלומר הכחישה שמישהו בקבוצה עשה זאת. לגבי האם שכר העתק אכן נכון – לא הייתה כל התייחסות. המועדון מתכנן לנקוט בצעדים משפטיים נגד "אל מונדו" לכל נזק שעלול להיגרם כתוצאה מפרסום זה ולפי "Rac1" גם השחקן עצמו מכין תביעה באמצעות עורכי דינו. עוד נאמר כי הקבוצה מביעה תמיכה מוחלטת במסי לנוכח הניסיון להכפיש את תדמיתו ולפגוע ביחסיו עם הקבוצה "בה פעל כדי להפוך לשחקן הטוב בהיסטוריה של הכדורגל".

ליאו מסי | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

ובחזרה לחוזה – הפטן ברצלונה כבר הבטיח כ-92 אחוזים מהחוזה המצורף לעיל, וזאת למרות שברצלונה לא רשמה הצלחה גדולה בליגת האלופות, כאשר במקרה של זכייה, היה מקבל בונוסים גדולים אפילו יותר. בידיעה מסבירים כי 25 בנובמבר 2017 על חוזה ענק שייגבה אותו לארבע עונות, עד ליוני 2021: "מדובר בסכום השכר הקבוע של השחקן, סדרת בונוסים שטרם פורסמו", נכתב בעיתון. "חישוב שכר הנטו הוא יותר ממחצית הברוטו העומד על כ-297 מיליון יורו".

כמובן שללא קשר לחשיפה הגדולה של 'אל מונדו' עתידו של מסי בברצלונה עדיין בספק. לפי "מארקה", מדובר בעוד מקרה שמקרה את עזיבתו של מסי בינואר. ויקטור פונט, אחד המועמדים לנשיאות כבר מיהר להגיב: "הוא הרוויח ביושר רב את כל הכסף שקיבל". גם בראיון הגדול האחרון שלו בחודש דצמבר סירב לדבר המשך דרכו בבירת קטאלוניה, אך הצהיר כי אינו מתכוון לנהל מו"מ עם מועדון אחר, למרות שיש לו את האישור לעשות זאת בעקבות סיום חוזהו בתום העונה הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי