בספרד תקפו את השחקנים: הזאר ואודריוסולה לא ברמה של ריאל

אדן הזאר | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

בכלי התקשורת הבינו כי זידאן החיובי לקורונה, שראה את המשחק בביתו, לא אשם בהפסד המביש ללבאנטה. עוזר המאמן נשאר אופטימי: "ראיתי קבוצה עם גישה ואופי"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בכל העונה שעברה ריאל מדריד רשמה שלושה הפסדי ליגה בלבד, החל מאתמול (שבת) אחרי קצת יותר מסיבוב אחד, מאזנה של אלופת ספרד עומד כל על ארבעה הפסדים, אחרי 2:1 מפתיע נגד לבאנטה וגם זינדין זידאן (החיובי לקורונה שראה את המשחק בביתו) מבין כי יצטרך לא פחות מסנסציה לשמור על התואר, כאשר יריבתה אתלטיקו מדריד מובילה את הטבלה בפער של שבע נקודות ועם שני משחקים חסרים.

טיבו קורטואה היה בשיאו וסיפק לא פחות משש עצירות (כולל הפנדל של מרטי רוג'ר), אך הבלאנקוס שסבלו מנחיתות מספרית החל מהדקה התשיעית, פשוט לא הצליחו לעצור את העטלפים. נתון נוסף ומדאיג עבור ריאל הוא שהמנג'ר המאושר פאקו לופס הוא אחד משלושת המאמנים היחידים שניצח את זידאן פעמיים בליגה (אחרי פבלו מאצ'ין וקיקה סטיין) והראשון שמשיג על חשבונו ניצחון בברנבאו ובדי ספטנו.

בספרד החליטו הפעם לגבות את עוזר המאמן דיוויד בטוני שניהל את המשחק, וטענו כי אי אפשר להאשים אותו בכל שאדר מילטאו הורחק אחרי שבע דקות או בכך שאדן הזאר או אלבארו אודריוסולה אפילו לא נותנים את המינימום בשביל מועדון כמו ריאל מדריד. עם זאת, נטען כי היה צריך להגיב טוב יותר ולמצוא פתרונות בחלק האחורי.  

טיבו קורטואה הודף את הפנדל | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

לאחר המשחק אמר בטוני: "זו הייתה תבוסה קשה, במיוחד לאחר ההרחקה המוקדמת. התחלנו טוב, אבל שער השוויון של לבאנטה פגע לנו במורל. זה הפסד כואב במיוחד, אבל ראיתי קבוצה עם גישה ואופי ועם רוח להמשיך להילחם עד הסוף".

על החילוף של בנזמה: "בסוף המשחק רצינו להכניס את מריאנו. אנחנו לא בוחנים מי מלך השערים כדי לעשות את השינויים. יש למריאנו משחק מסירה טוב והוא לוחם נהדר". התגובה לאחר ההרחקה של מראינו: "רציתי בהתחלה להכניס מגן, אבל אחרי זה החלטנו שעדיף להוריד את קסמירו לאחור. העדפנו לא להוציא קשר ושמרנו את החילופים לחצי השני".  

אדר מיליטאו | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי