סימאונה צחק על סוארס, המספרים מוכיחים: אתלטיקו הטובה באירופה

לואיס סוארס, קוקה | Jose Luis Contreras/DAX Images/NurPhoto via Getty Images

המאמן, שעדיין מסרב לדבר על אליפות, סיפר לאחר השער שלו: "אמרתי לו באימון שזמן רב הוא לא כבש בכדור חופשי. האורוגוואי: "חלוץ צריך לנצל מצבים". הקולצ'ונרוס השוו שיא מועדון וצברו הכי הרבה נק' מבין המוליכות

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד מריחה אליפות. הקבוצה של דייגו סימאונה רשמה אתמול (ראשון) ניצחון ליגה שמיני ברציפות עם ה-2:4 על קאדיס בחוץ והשוותה את שיא המועדון מעונת 2013/14 – הפעם האחרונה בה זכתה הקבוצה ב-לה ליגה. מאז ההפסד בדרבי 2:0 לריאל מדריד, הקולצ'ונרוס לא עוצרים. הפער מהמקום השני עומד על עשר נקודות כשלקבוצה יש עוד משחק חסר להשלים. "כובשת את אירופה", נכתב ב"מארקה" על הקבוצה של סימאונה שסיימה את הסיבוב הראשון (שיחקה רק 19 משחקים) עם 50 נקודות – יותר מכל מוליכה אחרת. המאזן? 16-2-1.

גיבור המשחק היה החלוץ לואיס סוארס שהמשיך את העונה האדירה שלו וכבש צמד. הוא הגיע ל-14 שערי ליגה ב-16 משחקים בלבד. בברצלונה, לעומת זאת, כבש החלוץ חמישה שערים בלבד ב-16 ההופעות הראשונות. סוארס כבש בסה"כ את שערו השני בספרד בכדור חופשי. "והם ויתרו עליו", נכתב בשער "מארקה" על כך שברצלונה שיחררה את החלוץ. "הוא ממשיך לזרוק בזמן שקבוצתו הקודמת עוברת מסערה לסערה".

לאחר המשחק סיפר סוארס: "הייתי הרבה זמן בברצלונה וכשליאו מסי נמצא זה קשה (לבעוט את המצבים הנייחים) אבל בליברפול וגם בנבחרת אורוגוואי הבקעתי. אני מנצל הזדמנויות. דיברנו על זה לפני כמה ימים, אני ותומא למאר שהפעם היה רחוק מהאזור. סימנתי לו וביקשתי. חלוץ צריך ליהנות ולנצל הזדמנויות. קשה לעמוד בקצב כל השנה אבל אעזור לקבוצה בכל רגע שאוכל".

שער המארקה | צילום מסך: "מארקה"

על המשחק עצמו: "ידענו שקאדיס תערים עלינו קשיים במגרש שלה, היא מכניסה כדורים מסוכנים מהצדדים ויש לה את אלברו נגרדו הנהדר ברחבה, אבל הכי חשוב שעבדנו קשה וניצחנו. הקבוצה עובדת נהדר, כולם באותו קו וחזקים מנטלית. אנחנו שם למעלה וזה מה שאנחנו רוצים, להמשיך בקו הזה, אנחנו מנצחים למרות שחסרים לנו שחקנים. מי שנכנס להרכב מצליח וזה מראה הרבה על הקבוצה".

סימאונה, לא חשבתם אחרת, מתחמק מכל השאלות על אליפות והאם 50 נקודות בסיבוב, כפי שהיה ב-13/14, זה מאזן שסוגר את סיפור האליפות. "אני מכבד את הדעות של כולם, זה נורמלי שיש דיונים בכדורגל", פתח המאמן. "אבל הדבר הכי חשוב הוא המשחק נגד סלטה ויגו. עלינו להמשיך משחק אחרי משחק, להתחרות טוב באימונים ובסוף פברואר מגיעה ליגת האלופות, נצטרך להשתמש בכולם".

על הניצחון: "כל משחק הוא צעד להשגת המטרה, זה היה משחק קשה מאוד וידענו שנסבול. זו קבוצה יציבה ששומרת על דינמיות. רגוע מהפער? בכדורגל אתה תמיד צריך להמשיך בקו הזה ולהשתפר. אנחנו רוצים שהתחרות תגדל עוד יותר, שיחקנו ללא קראסקו והרמוסו (חיוביים לקורונה). נשלב את מוסא דמבלה וגם את האחרים ונהיה טובים יותר. הגנה טובה נותנת לך את ההזדמנות להיות במשחק ולנצל את הכישרון שיש לקבוצה. אין רק הגנה טובה או רק התקפה טובה. דבר אחד מהשניים לא מספיק.

לואיס סוארס חוגג עם שחקני אתלטיקו מדריד | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

על סוארס: "לפני כמה ימים הוא, למאר וז'ואאו (פליקס) התאמנו על בעיטות חופשיות ודיברנו על זה שלא כבשנו כבר זמן רב מכדור חופשי. לואיס אמר שהוא כבר כבש ממצבים כאלה, אני אמרתי לו שלא ראיתי את זה קורה זמן רב, לכן חייכנו שהוא הבקיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי