לאפורטה: "מסי מייצר שליש מההכנסות. אנסה לחקור מי הדליף"

ליאו מסי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אחד המתמודדים לנשיאות התייחס לשכרו של הכוכב: "הוא מהווה 8.2% מהוצאות המועדון אך מייצר יותר הכנסות". שלחתי לו הודעה ולא ארחיב על כך". וגם: הרצון לגלות מי אשם, העקיצה לריאל והחלום לנקום בבאיירן

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בצל הכושר המצוין של ברצלונה, הפרסום של "אל מונדו" שחשף את שכרו של ליאו מסי גרם לכעס רב במועדון. גם בכלי התקשורת המזוהים עם המועדון נחלצו להגנתו. מי שעוד התייחס לעניין וכעס על כל מה שקרה הוא ז'ואן לאפורטה שיתמודד על נשיאות המועדון במרץ. לאפורטה סיפר בראיון ארוך ל-"RAC1" כי שלח למסי הודעה בעניין, טען כי הקפטן מייצר כשליש מההכנסות של המועדון ודיבר גם על העתיד של ברצלונה כמובן. מעבר לכך הבהיר כי ינסה לחקור מי הדליף את המסמך – אם יזכה בבחירות.

לאפורטה שכזכור כיהן כנשיא המועדון בין 2003 ל-2009, אמר: "אעשה כמיטב יכולתי כדי שימשיך. הבנתי שהוא מרגיש טוב בברצלונה ורוצה להישאר רק שעליו לסמוך על הפרויקט הספורטיבי. שלחתי לו הודע תמיכה ברגע לא נעים, עודדתי אותו אחרי מה שקרה (פרסום החוזה שלו) ואמרתי לו שלא ישים לב לחדשות האלה. אני לא יודע אם הוא ענה לי או לא".

על השכר של מסי שהודלף: "החדשות האלה עם טעם מר מאוד, הן לא מכבדות וברור שיש ניהול כושל במועדון ולכן קל לדברים האלה לקרות. מצבה של בארסה בוודאי לא נגרם בשל החוזה של ליאו. הוא מייצר יותר הכנסות מהוצאות. עשינו מחקר והוא מייצר כשליש מההכנסות של המועדון. כסף לא מניע אותו. צריך למצוא נוסחה להשאירו. אם אזכה בבחירות אנסה לברר מי הדליף את המסך הזה, הוא צריך להיות בעל מקורות ומעמד במועדון הרי. יש חמישה אנשים שיכולים לתת את הדעת".

ליאו מסי חוגג | Pressinphoto / Icon Sport

עוד אמר: "זו לא רק התשואה הכלכלית אלא גם הרגשית והספורטיבית", הסביר לאפורטה שעקץ את היריבה הגדולה ריאל מדריד: "משנת 2004 ועד 2019 זכינו ב-35 תארים וריאל עם 22 בלבד וזה בעיקר בזכותו. בלעדיו מעולם לא היינו מצליחים כך. הזכיות בליגת האלופות, ה-2:6 בסנטיאגו ברנבאו, החגיגה המיוחדת עם החולצה אחרי שער הניצחון שלו. כשמסי בקבוצה – פוחדים מברצלונה. יש תשעה ספורטאים בעולם שמרוויחים יותר כסף. ליאו מהווה 8.2% מהוצאות המועדון. כל נותני החסות דורשים אותו".

המצב הכלכלי: "מה שקרה הוא שאיבדנו את המשמעת, ואחרי מכירתו של ניימאר גם את השכל הישר. הבחירות צריכות להתקיים בקרוב, גם כדי להשאיר אותו. אני לא רוצה את מכירתו של מסי כמהלך חיובי בפן הכלכלי, הבחירות האלה הן החשובות בהיסטוריה".

כשנשאל על צ'אבי אמר: "היחסים שלי איתו מעולים, אני מבין שמועמדים אחרים סימני אותו (ויקטור פונט). הוא יכול לאמן את ברצלונה בטווח הקצר, אולי הבינוני ואולי הארוך, אבל הוא חייב להשיג יותר נסיון. המצב דומה קצת למה שקרה עם פרנק רייקארד אם כי מה שצריך לעשות זה לכבד את רונאלד קומאן שהקבוצה משתפרת יחד איתו".

ז'ואן לאפורטה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

לסיום התייחס לתבוסה הקשה 8:2 לבאיירן מינכן: "אני אפילו לא רוצה להיזכר בזה. אני חותם על גמר של ברצלונה נגד באיירן השנה ושננצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי