ריאל מדריד הודיעה: פלורנטינו פרס חיובי לקורונה

פלורנטינו פרס | Burak Akbulut/Anadolu Agency via Getty Images

לאחר שהמאמן זידאן אובחן לפני כשבוע וחצי (בדיוק היום שב לאימונים) וכך גם אגדת העבר ראול והבלם נאצ'ו - גם נשיא המועדון, בן ה-73, חלה בנגיף. "הוא מבודד ואינו מפתח תסמינים", נכתב. ראמוס שלח מסר על עזיבה?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה לא עוזב את ריאל מדריד. המאמן זינדין זידאן אובחן כחיובי לפני כעשרה ימים (וגם הבלם נאצ'ו אובחן), גם אגדת העבר של המועדון ומאמן קסטיליה כיום, ראול, חלה והיום (שלישי) הודיעה אלופת ספרד כי גם נשיא המועדון, פלורנטינו פרס בן ה-73 – חלה בנגיף. הקבוצה, על כל עובדיה, עוברת בדיקות בזמנים קבועים. הנשיא מבודד כמובן ובינתיים אינו מראה תסמינים. זידאן, אגב, יצא שלילי בבדיקה וחזר להעביר את האימון.

בספרד לא נכתב עדיין יותר מדי על מצבו של פרס, שזו הקדנציה השנייה שלו בריאל מאז חזר אליה ב-2009, אך צריך לזכור שבחודש מרץ לורנצו סאנס, נשיא הבלאנקוס בעבר (בין 1995 עד 2000) נפטר בגיל 76 לאחר שלא הצליח להחלים מהנגיף. פרס למעשה החליפו בתפקיד בשנת 2000 כשניצח בבחירות אחרי שהבטיח לצרף את לואיס פיגו, כוכבה של ברצלונה, עמד במשימה ובכך פתח את "עידן הגלאקטיקוס".

בנושא אחר, הקפטן סרחיו ראמוס שנעדר במשחקים האחרונים בשל פציעה – צפוי להיות כשיר לקראת המשחק ביום שבת נגד הואסקה. ראמוס מסיים את חוזהו בתום העונה וכרגע אין התקדמות. ראמוס שלח רמז, אולי על האפשרות שיעזוב את המועדון, כאשר עשה לייק לפוסט שפורסם בדף אוהדים. בפוסט נכתב על הפרסומים האחרונים (ב"אל צ'ירינגיטו") שלא ימשיך: "ככה ריאל מתייחסת לסמלים שלה. נשבר הלב"

בתחילת החודש, כזכור, רנה ראמוס, אחיו של הבלם שמשמש גם כסוכנו, כבר הרגיז את האוהדים כשפרסם בטוויטר ציוץ של אחד העיתונאים שמתחו ביקורת על ההתנהלות של ריאל.

הלייק של סרחיו ראמוס באינסטגרם | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי