פיקה למועמד לנשיאות: "אל תשתמש בי לטובתך האישית"

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Gettyimages

ויקטור פונט ציטט את בלם ברצלונה בציוץ לצורך הקמפיין שלו, השחקן טען להוצאת דבריו מהקשרם ודרש למחוק את הפוסט. המועמד נענה לדרישה והתנצל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ג'רארד פיקה ידוע כאחד שאין לו "שיערות בלשון" ומרבה להשמיע את דעותיו בפומבי. והערב (שישי) בלם ברצלונה בחר להעמיד במקום את אחד המועמדים לנשיאות המועדון, ויקטור פונט, זאת לאחר שהאחרון השתמש בציטוט של השחקן לצורך הקמפיין שלו. הבלם, שלא אהב את השימוש במילותיו לצרכים פוליטיים, דאג להבהיר זאת באמצעות הרשת החברתית.

פונט צייץ בחשבון הטוויטר שלו משפט שאמר לאחרונה פיקה, באחד הראיונות שהעניק: "הגיע הזמן להסתכל לעבר העתיד, העבר משמש רק כדי ללמוד מטעויות". תגובתו של השחקן, כאמור, לא איחרה לבוא והוא דרש מפונט להסיר את הציוץ כשכתב: "ויקטור, עם כל הכבוד המילים האלה לא קשורות למסר שאתה רוצה להעביר. בבקשה תמחק את הציוץ ואל תשתמש בתדמית שלי לטובתך האישית, תודה".

פונט, שנקלע לסיטואציה בעייתית, צייץ בחזרה לפיקה ואמר לו: "ג'רארד, השתמשתי במשפט שלך מכיוון שהוא מתאים לקו המחשבה שלנו. לא רצינו לגרום לך בעיות. מחקנו את המשפט, מקווים לראות אותך על המגרש בקרוב, שולח לך חיבוק". כזכור, לאחר התפטרותו של נשיא ברצלונה לשעבר, ז'וספ מריה ברתומאו, הקרב על הנשיאות בעיצומו, שכן הבחירות ייערכו ב-7 במרץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי