ריאל תארח את חטאפה עם 12 שחקני סגל בלבד, זידאן: "למה שאעזוב?"

זינדין זידאן, מרסלו | Antonio Villalba/Real Madrid via Getty Images

האלופה שכבר מעדה לא מעט - מחפשת ניצחון שני ברציפות על אף הסגל החסר. איסקו לא יהיה זמין למרות שהתאמן. מרסלו עשוי לפתוח בקישור משום שקרוס מושעה. המאמן התייחס לעתידו: "אכבד את החוזה? נראה. המצב מסובך"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קצת יותר משבועיים למשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות נגד אטאלנטה (24.2), וריאל מדריד של זינדין זידאן מנסה לשרוד תחת הסגל הקצר. מחר (שלישי) ב-22:00 אלופת ספרד, שצנחה שוב למקום השלישי, תארח את חטאפה במשחק ההשלמה ממחזור הפתיחה כשרק 12 שחקנים מהקבוצה הבוגרת עומדים לרשותו של הצרפתי – שניים מהם כלל לא שחקני שדה – טיבו קורטואה והשוער המחליף אנדריי לונין. למרות הכל, הבלאנקוס יחפשו ניצחון ליגה שני ברציפות.

"על הקרשים אבל בחיים", בישרה הכותרת ב"שער האס", שם בטוחים כי זידאן כבר גיבש את ה-11 לקראת המשחק הראשון בשמינית הגמר נגד היריבה האיטלקית. שלישיית הקישור הרגילה עם טוני קרוס, לוקה מודריץ' וקאסמירו, נאצ'ו במקומו של סרחיו ראמוס הפצוע שככל הנראה יחמיץ גם את הגומלין ולוקאס ואסקס בכנף ימין.

ובחזרה למשחק הקרוב – הבלאנקוס לא יוכלו לסמוך אפילו על איסקו שהחמיץ את ה-1:2 על הואסקה, הספרדי התאמן כרגיל אך לא יחזור לסגל. כמו כן, טוני קרוס מושעה בשל הצהוב החמישי שספג בשבת ומעבר לסרחיו ראמוס ואדן הזאר שייעדרו בחודש וחצי הקרוב – גם רודריגו, פדה ואלוורדה, לוקאס ואסקס ודני קרבחאל טרם החלימו. אלברו אודריוסולה נפצע נגד הואסקה ואדר מיליארו שהיה אמור לשוב מהשעיה – לא כשיר.

שער עיתון "אס" | צילום מסך: "אס"

זידאן יצטרך להדק את הסגל עם לא מעט שחקנים מקבוצת המילואים. מרווין, אריבאס, בלאנקו וצ'וסט יכללו ברשימה בוודאות. בספרד תוהים האם הצרפתי ישלח להרכב את מרסלו כקשר לאור הנסיבות. "הספסול נגד הואסקה היה הקשה ביותר עבורו", נכתב ב"מארקה" שכן הברזילאי לא קיבל את חולצת ההרכב על אף הנעדרים הרבים.

ויניסיוס ג'וניור, מריאנו דיאס שיפתח על הספסל, קארים בנזמה ומרקו אסנסיו הם השחקנים ההתקפיים היחידים. אסנסיו, אגב, זכה לשבחים ונכתב עליו כי הוא נראה כמעט כמו אותו שחקן מבטיח מהעבר. "הוא חייב לקחת על עצמו ולהיות השותף הבטוח של בנזמה. הוא משתפר, אך יש לו רק שני שערים ושני בישולים והצרפתי עדיין בודד בהבקעת השערים", נכתב.

זידאן אמר על הפצועים: "זה מצב מסובך, אנחנו נזדקק לכולם. אני מקווה שהסגל יתעמק כמה שיותר מהר. עלינו להחזיר את הכוח והאנרגיה שלנו. אבל עלינו להוכיח את עצמנו שוב. איסקו התאמן אך לא יהיה בסגל. לוח הזמנים מטורף אבל דיברנו על זה, אין כאן שום דבר חדש. העונה הזו שונה".

זינדין זידאן | Indira/DAX Images/NurPhoto via Getty Images

האם הוא מרגיש נתמך על ידי המועדון ועתידו: "אני לא יודע מה יקרה, אז אני לא מסתכל קדימה מעבר למשחק מחר. האם אכבד את החוזה? נראה.. אני והמועדון באותו המצב, באותה הסירה ואני מרגיש נתמך. אני יודע מה עליי לעשות. צריך לעבור תקופות קשות ולדעת להפוך את המצב. אני יודע שיש לי קבוצה נהדרת ושום דבר לא ימנע מאיתנו לעבוד קשה. למה שאעזוב אם אני עושה את מה שאני אוהב? אלה החיים. יש תקופות קשות כאדם, כמאמן, וריאל היא מועדון עצום, תמיד יש שינויים".

עוד אמר: "כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה (על הכעס שלו), מה שקרה – קרה. הדבר החשוב הוא לעבוד מיום ליום. כל מי שבקבוצה – ראוי. חטאפה יריבה קשה מאוד, אבל אני לא דואג, אני עובד. כל המשחקים בליגה הזו מסובכים, אמרתי זאת לא פעם".

חטאפה שעוברת עונה קשה ומדורגת במקום ה-13, ארבע נקודות בלבד מהקו האדום (כל כך שונה מהעונה שעברה אז דורגה רביעית עם 39 נקודות), לא ניצחה את ריאל מאז הסיבוב השני בעונת 2012/13 וכאורחת ניצחה במדריד רק פעם אחת – בעונת 2005/06. אולם, מנגד, הבלאנקוס כבר רשמו העונה שלושה הפסדי בית ומאזן החוץ שלהם טוב יותר. חטאפה הובסה 3:0 במחזור הקודם נגד סביליה. הבלם דג'נה שדרך בצורה מכוערת על לוקאס אוקמפוס – ייעדר בשל אותו כרטיס אדום. גם המאמן חוסה בורדלאס מושעה. הפער מהקו האדום עומד על ארבע נקודות בלבד. בעונה שעברה, אגב, בשלב הזה, חטאפה דורגת במקום הרביעי היוקרתי עם 39 נקודות. החלוץ אנחל רודריגס הוא היחיד שמספק את הסחורה עם שישה כיבושים והוא יהווה את האיום העיקרי על הגנת ריאל מדריד.

אסנסיו חוגג עם שחקני ריאל מדריד | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי