מרסלו ייעדר נגד אטאלנטה, בנזמה: "אנחנו בוטחים בזידאן"

מרסלו
מרסלו | Helios de la Rubia / Contributor

המגן הברזילאי חזר לעצמו ב-0:2 על חטאפה, אך נפצע לשלושה שבועות והצטרף לרשימת הנעדרים הארוכה של ריאל. מאמנו החמיא: "הוא שיחק טוב ונתן את כל מה שיש לו". החלוץ פרץ את הסכר: "אנחנו רוצים ללכת עד הסוף"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בסגל חסר במיוחד וללא כמות משמעותית של שחקני הרכב, ריאל מדריד השיגה אתמול (שלישי) 0:2 יקר בבית על חטאפה במשחק השלמה מהמחזור הראשון. קארים בנזמה (60) ופרלאן מנדי (66) הורידו את מפלס הלחץ והבלאנקוס צימקו זמנית את הפער מאתלטיקו מדריד לחמש נקודות, אבל לקבוצה של דייגו סימאונה יש שני משחקים חסרים וקשה לראות מי תעצור אותה בדרך לאליפות ראשונה מאז עונת 2013/14.

בתקשורת הספרדית כתבו כי "ההמצאה של זידאן" סייעה לריאל מדריד מוכת הפציעות לעבור את המשחק בשלום, כשהבלאנקוס שיחקו עם שלושה בלמים וחיפו על חסרונם של שחקנים כמו אדן הזאר, טוני קרוס, פדריקו ואלוורדה, סרחיו ראמוס, דני קרבחאל, לוקאס ואסקס, אלברו אודריוסולה ואדר מיליטאו. "חצי מדריד הספיקה", צעקה אחת הכותרות.

למצבת הנעדרים התווסף אתמול מרסלו, ששיחק בעמדה קצת יותר קדמית והצטיין אך הוחלף בגלל פציעה, איזה מזל רע. במהלך היום הברזילאי עבר בדיקות. הוא סובל מפגיעת שריר ועל כן ייעדר כשלושה שבועות. הברזילאי לא יוכל לעמוד לרשות הקבוצה נגד ולנסיה ו-ויאדוליד וחמור מכך – יחמיץ את שמינית גמר ליגת האלופות נגד אטאלנטה ב-24 בחודש.. זידאן התייחס למצבו: "הוא ספג פגיעה, אני עדיין לא יודע אם מדובר בקרסול או בשריר. הוא שיחק טוב, נתן את כל מה שיש לו ואנחנו שמחים עבורו. הוא מתאמן טוב, מחויב מאוד ורוצה לעזור". בתקשורת הספרדית החמיאו: "מרסלו שוב נראה כמו מרסלו".

בנזמה, שהבקיע את ה-11 שלו העונה בליגה, סיכם: "אני חושב שחזרנו לשחקאת הכדורגל שלנו, שיחקנו עם ביטחון. זה תמיד קשה לנצח נגד חטאפה שהיא ממושמעת ואגרסיבית. אנחנו עדיין בליגה, חושבים ממשחק למשחק ורוצים ללכת הכי רחוק שאפשר. כל משחק הוא כמו גמר עבורנו". הצרפתי נשאל על מעמדו של זידאן והשיב: "יש לנו ביטחון בעצמנו ובמאמן שלנו, בריאל מדריד תמיד יש רעשי רקע. אנחנו מקצוענים".

זידאן הוסיף: "אני שמח על הניצחון, גם בגלל שהיו לנו המון נעדרים וסגל מאור חסר. הצלחנו לשחק טוב על אף שפתחנו עם שלושה בלמים. אני שמח מאוד עבור השחקנים שהבינו מהר מאוד מה עליהם לעשות, כי לא תרגלנו הרבה את השיטה החדשה. אליפות? יש עוד הרבה משחקים. אנחנו נילחם עד הסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי