תצליח להפוך בגומלין? ברצלונה הפסידה 2:0 אצל סביליה

שבוע בלבד לאחר המהפך המרשים שרשמו נגד גרנאדה, הקטלונים הציגו משחק חלש בחצי גמר גביע המלך ונכנעו לשערים של קונדה (25) והאקס ראקיטיץ' (86). מסי נהדף שלוש פעמים אצל בונו. הגומלין ייערך ב-3 במרץ

(גודל טקסט)

שבוע בדיוק לאחר שרשמה מהפך גדול אצל גרנאדה בגביע המלך, ברצלונה לא הצליחה לעשות זאת שוב והפסידה הערב (רביעי) 2:0 אצל סביליה במסגרת המפגש הראשון בחצי גמר גביע המלך. הבלם ז'ול קונדה והאקס איבן ראקיטיץ' כבשו לטובת האנדלוסים. הגומלין ייערך ב-3 במרץ בקאמפ נואו.

רק ביום ראשון האחרון שיחקה ברצלונה מול בטיס, הקבוצה השנייה מהעיר סביליה וניצחה בזכות שער דרמטי של טרינקאו לקראת הסיום. רונאלד קומאן השיב היום להרכב את ליאו מסי, מלך השערים במפגש בין הקבוצות, אך בהגנה הוא חסר את רונאלד אראוחו. סמואל אומטיטי קיבל את המקום במרכז ההגנה ומהר מאוד הפך לגיבור הטראגי של בארסה.

הקבוצה של ז'ולן לופטגי, שצמודה ליריבתה בטבלת הליגה הספרדית, התקשתה בפתיחה לייצר מהלכים התקפיים, אבל אחרי כעשרים דקות היא כבר מצאה את הרשת של מארק אנדרה טר שטגן אחרי מהלך אישי גדול של קונדה, כולל הטעיה גדולה על אומטיטי בדרך לשער היתרון.

קונדה חוגג. סביליה ניצחה את ברצלונה במפגש הראשון בחצי הגמר | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מסי מצדו החמיץ מצב גדול בפתיחה כאשר נהדף אצל השוער יאסין בונו, שהצליח לבלום את ה"פרעוש" מספר פעמים בהתמודדות. אנטואן גריזמן כמעט ולא איים על השער היריב. מנגד, ראקיטיץ' ניצל טעות נוספת של אומטיטי, ששבר את קו הנבדל ואפשר לקרואטי לנעוץ בדקה ה-86 את השער השני, אשר יקבע הרבה לגומלין.

הרכבים

סביליה: יאסין בונו, אלייש וידאל, דייגו קרלוס, ז'ול קונדה, סרחיו אסקודרו (מוניר אל חדאדי, 69), פרננדו, ז'ואן ז'ורדן (נמניה גודלי, 80), איבן ראקיטיץ', סוסו (אוליבר טורס, 82), אלחנדרו גומס (קארים רקיק, 70), יוסף אן-נסירי (לוק דה יונג, 69).

ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן, ג'וניור פירפו, אוסקר מינגסה, סמואל אומטיטי (טרינקאו, 90), ג'ורדי אלבה, סרג'יו בוסקטס, פדרי (ריקי פוץ', 85), פרנקי דה יונג, עוסמאן דמבלה, ליאו מסי, אנטואן גריזמן.

מהלך המשחק

דקה 11, איום ראשון במשחק: התקפה גדולה של ברצלונה הסתיימה בכדור גאוני של גריזמן לעברו של מסי, אבל הארגנטינאי לא הצליח להכניע את בונו עם בעיטה מהאוויר.

מסי. החמצה גדולה בפתיחה | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

דקה 19, התקפה ראשונה של סביליה: המארחת התקשתה לאיים בדקות הראשונות, סוסו הוביל מהלך באגף שהסתיים בבעיטה שטוחה של קונדה לעבר טר שטגן.

דקה 25, 0:1 לסביליה! דווקא אחרי הפתיחה החלשה, האנדלוסים מצאו את הרשת לאחר מבצע אישי של קונדה, אשר סיים את המהלך עם כדור ברשת של בארסה.

קונדה חוגג. שער נהדר של הבלם הצרפתי | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images
תסכול גדול בברצלונה | Javier Montano/DeFodi Images via Getty Images

דקה 45, הצלה גדולה של טר שטגן: השוער הגרמני מנע שער נוסף של סביליה לאחר שהתעופף נהדר לבעיטה מסוכנת של אסקודרו.

טר שטגן. הצלה גדולה של השוער | Joaquin Corchero / Europa Press Sports via Getty Images

דקה 55, איום נוסף מסי: הקפטן של ברצלונה יצא למבצע אישי אופייני וסיים אותו עם בעיטה חדרה לשער וסחט הצלה נוספת מבונו.

מסי. ברצלונה מחפשת שער שוויון | Antonio Pozo/Pressinphoto / Icon Sport

דקה 76, התקפה נוספת של ברצלונה: דמבלה ניסה למצוא את הרשת מקצה הרחבה עם בעיטה שטוחה, כדור רק שרק ליד העמוד של בונו.

דקה 85, 0:2 לסביליה! אומטיטי שבר את קו הנבדל והחליק, ראקיטיץ' רץ כל הדרך והכניע את טר שטגן מקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי