לפני פ.ס.ז': קומאן יבצע רוטציה מול אלאבס. וייסמן צפוי לפתוח

שון וייסמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

מאמן ברצלונה חושב על ליגת האלופות וייתן מנוחה למספר שחקנים בשבת, מסי יפתח, חיל מועמד. הישראלי יפגוש את אייבר לקרב תחתית וינסה למצוא את הרשת. אתלטיקו מול גרנאדה, סוארס יכול להשוות שיא מימיו בליברפול

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בליגה הספרדית יימשך מחר (שבת) עם ארבעה משחקים וקרבות צמרת. ברצלונה, עם רצף של שישה ניצחונות, תפגוש את אלאבס והיא חייבת להשיג שלוש נקודות נוספות כדי להישאר במאבק האליפות. אתלטיקו מדריד, לעומתה, תתארח אצל גרנאדה במטרה לחזור לנצח ולשמור על הפער הבטוח בפסגה. שון וייסמן ו-ויאדוליד ישחקו מול אייבר, סביליה תארח את הואסקה.

ברצלונה – אלאבס (22:00)

בארסה בפלונטר. מצד אחד, היא עם רצף מצוין של ניצחונות בליגה ואסור לו להיפסק מבחינתה, שכן איבוד נקודות מול היריבה מהמקום ה-16 עלול להוציא אותה סופית ממאבק האליפות. מצד שני, הקבוצה נמצאת בעיצומה של תקופה עצומה, רק לפני יומיים הפסידה 2:0 לסביליה במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע המלך, וכבר ביום שלישי מצפה לה משחק על עונה שלמה מול פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות.

למרות הכל, הדיווחים מספרים שרונאלד קומאן מתכנן לבצע רוטציה במשחק הקרוב בכדי לשמור את שחקניו רעננים לקראת המשחק החשוב בצ'מפיונס. ליאו מסי כן יפתח בהרכב, אך אחד מבין אנטואן גריזמן ועוסמאן דמבלה יירד לספסל, ככל הנראה לטובת פרנסיסקו טרינקאו. גם ריקי פוץ' אמור לעלות ב-11, על חשבון אחד מבין פדרי ופרנקי דה יונג.

ליאו מסי | Javier Montano/DeFodi Images via Getty Images

קלמנט לנגלה, שנשאר על הספסל במשחק מול סביליה לפני יומיים במהלך שהפתיע את כולם, אמור לחזור להרכב. בספרד מצוין כי גם ג'ורדי אלבה עשוי לקבל מנוחה ולהתחיל על הספסל, כאשר במקרה כזה ג'וניור פירפו יפתח במקומו. בנוסף, ימשיכו להיעדר רונאלד אראוחו, מרטין בריית'וויט, פיליפה קוטיניו, סרגי רוברטו, ג'רארד פיקה ואנסו פאטי. סרג'יניו דסט ומיראלם פיאניץ' נמצאים בספק.

בנושא אחר, ב"מונדו דפורטיבו" מדווח כי בארסה שמה את עינה על בריאן חיל, אשר מושאל מסביליה לאייבר. שחקן הכנף רק אתמול חגג יום הולדת 20, ובדיווח נטען כי גורם בברצלונה אישר את המידע. יש לו סעיף שחרור בסך 35 מיליון יורו, אך מונצ'י מעוניין להחתימו על חוזה חדש, שאם אכן ייצא על הפועל – סעיף השחרור צפוי לנסוק ל-150 מיליון יורו.

בריאן חיל | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

גרנאדה – אתלטיקו מדריד (15:00)

הקולצ'ונרוס, שניצבים בגאון בפסגת הליגה הספרדית, מגיעים אחרי ה-2:2 המאכזב מול סלטה ויגו, בו איבדו ניצחון בדקה ה-89 עם שער שוויון מאוחר שספגו. כעת, המטרה לשוב למסלול הניצחונות מול הקבוצה מהמקום השמיני שלא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים, כאשר השחקנים של דייגו סימאונה אשר נדבקו בקורונה עדיין לא יוכלו לקחת חלק בהתמודדות – ז'ואאו פליקס, הקטור הררה, תומא למאר ומוסא דמבלה.

לואיס סוארס הלוהט ימשיך לפתוח כמובן. מלך שערי הליגה (16 כיבושים) עשוי להשוות מחר שיא אישי שלו מליברפול, זאת אם יכבוש צמד, ובכך ירשום שלושה משחקים ברציפות שבכל אחד הוא מוצא את הרשת פעמיים. הוא עשה זאת במדי ליברפול ב-2013/14 בין המחזורים ה-15 ל-17 בפרמיירליג, נגד ווסטהאם, טוטנהאם וקרדיף. בנוסף, הכי הרבה צמדים שסוארס כבש בעונה אחת – שש פעמים. העונה יש לו כבר חמישה צמדים וכל הדרכים מראות שהוא ישבור את שיאו האישי.

החלוץ האורוגוואי בן ה-34 נבחר לשחקן החודש של אתלטיקו על ידי האוהדים והתראיין לאתר הרשמי: "זה שהאוהדים בוחרים בי זה מקור לגאווה ומשמח אותי. חלוץ חי בזכות כיבוש שערים, מה שאני מנסה זה לעזור לקבוצה. אני אמנם כבר בן 34, אבל עדיין יש לי אותן שאיפות. חלוץ לא מבקיע לולא עזרת החברים שלו לקבוצה".

לואיס סוארס | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

אייבר – ויאדוליד (19:30)

הקבוצה של שון וייסמן נמצאת במצב רע – היא ניצבת במקום ה-18, מתחת לקו האדום, הפסידה בשני המשחקים האחרונים ולא ניצחה בחמשת האחרונים. מחר היא תפגוש לקרב תחתית את הקבוצה שמדורגת בסך הכל מקום אחד מעליה בטבלה, במקום ה-17, ולשתיהן מספר נקודות זהה – 20 נק'. מדובר במשחק קריטי מול יריבה ישירה למאבקי התחתית, וחלוץ נבחרת ישראל ינסה למצוא את הרשת בפעם הרביעית העונה בליגה ולעזור לקבוצתו. על פי הדיווחים בספרד, וייסמן אמור לפתוח בהרכבף

סביליה – הואסקה (17:15)

ללא חסוס נבאס ולוקאס אוקמפוס הפצועים, הקבוצה הלוהטת של ז'ולן לופטגי תנסה לרשום ניצחון ליגה חמישי ברציפות, וזאת כמובן לא כולל את ה-0:2 המרשים על ברצלונה בחצי גמר הגביע לפני יומיים. האנדלוסים התבססו במקום הרביעי במחזורים האחרונים, ומחר הם כמובן פייבוריטים מוחלטים מול נועלת הטבלה, ששקועה עמוק בתחתית וניצחה בסך הכל פעמיים ב-22 המחזורים בהם שיחקה העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי